שאלה על

limooor

New member
שאלה על ../images/Emo63.gif

אתמול קיבלנו מתנה את הספר "תום החתול הכחול" (מאת יפה טלרק) גיסתי המורה אמרה שזה ספר לא טוב ושאני לא יקריא לבר אותו היא אמרה שהוא לא מומלץ בכלל מכירים את הספר? (ארוך מידי אין לי סבלנות לבדוק אותו)
 

קוממי

New member
למה לא מומלץ?

אני מכירה... בעיני באמת קצת ארוך, אבל נחמד. הבנות אצלינו אוהבות אותו, ואני לא רואה בו שום דבר פסול, מלבד העניין שההורים ככה לא רצו את ילדם, אבל זה כמו הברווזון המכוער וגם את זה אני מספרת. כמובן שגם מתווכת ומסבירה את הסיטואציה, ושואלת אותן מה הן חושבות וכו'.
 
למה לא מומלץ?

הבן שלי הביא אותו בעבר מהגן והם מאוד אהבו לשמוע אותו. אומנם ההורים לא רוצים את הילד כי הוא שונה, אבל הוא סולח להם על הכל ומגלה שהוא מאוד אוהב אותם למרות הכל.
 

limooor

New member
הבנתי ממנה שבזמן הלימודים

אחד הספרים הלא מומלצים לילדים היה הספר הזה ויש בו מסר שלילי אני ישאיר את הספר ולא יחליף אותו אבל לא יקריא עכשיו הוא קטן לסיפורים ארוכים
 

א י ו ש י

New member
זה דומה לברווזון המכוער בתוכן

אבל שונה ממנו בהרבה אני אישית אוהבת את הספר מאוד ההתחלה מאוד לא נעימה (חתול שנולד כחול לעומת אחיו האפורים וכולם יורדים עליו ) ממש לא לזרוק
 
כשלמדתי (חינוך מיוחד) זה נחשב לספר

מצויין ומומלץ (אפילו ע"י משרד החינוך). תקראי את הספר ותחליטי לבד. אני לא אוהבת את הסיפור באופן אישי (כמו עוד המון סיפורים אחרים) אבל לא רואה מניעה להקריא אותו, אם הוא מוצא חן בעיניכם.
 

שגיגאיה

New member
דווקא ספר יפה

מראה שלמרות שלא האמינו בו ולא קיבלו אותו הוא מצליח בעקבות החלום ואז כולם אוהבים אותו..ולמרות שההורים לא מודים בפה מלא..מרגישים הם חושבים שהם טעו.
 

michal@gal

Active member
מנהל
דוקא נחשב לספר מומלץ

ובבית הספר של בתי, אפילו נמצא בתוכנית הלימוד (כיתה ב' או ג').
 

מיכי2

New member
לימורי, אני אישית לא מכירה את הספר

אבל מהנסיון שלי.. חמותי שתחיה, גננת במקצועה, והביאה לניר לא פעם ספרים שבכלל לא מתקרבים ללהתאים לגיל שלו (קיבל ממנה בגיל 9 חודשים את הספר של נפתלי, ולהזכירך, הילד כבר עוד מעט בן 3 ועדיין לא גמול
), אני הייתי מנסה להקריא לו ולראות איך הוא מגיב לספר.. לפעמים ילדים מתחברים דווקא לספרים שהכי לא נראה לנו שיתחברו.. אני לא מאמינה ב"ספרים לא מתאימים" או ספרים "לא טובים".. תנסי, מה כבר יכול להיות?
 
למעלה