שאלה על תפריט

שאלה על תפריט

בעצם, מספר שאלות מה הייתה התגובה שלכן אחרי שהדיאטנית הרכיבה לכן תפריט (נבהלתן, היה נראה לכן בסדר..)
אחרי קבלת התפריט הרגשתן שהוא מקל עליכן, על סדר היום שלכן, או שהרגשתן שהוא עוד איזה מטרד של "אנשים שלא מבינים"
כמה זמן לקח לכן עד שממש עמדתן בתפריט
(מעט לחוצה לקראת זה תודה
)
 

חי זר

New member
אצלי...

האמת שבהתחלה כשקיבלתי תפריט הוא היה נראה לי מעיק ומיותר - שאין סיכוי שאני אוכל לפיו ולא כפי שאני רוצה או לא רוצה. ובהתחלה באמת לא אכלתי לפיו. עד שהדייטאנית שלי הסבירה לי שהתפריט אמור לעזור לה לעזור לי, היא תוכל להגיד לי מה לעשות רק אם היא תדע מה אכלתי וכמה, וזה היא יכולה לדעת רק בעזרת התפריט. אז נכון שזה היה אחרי הרבה זמן אבל בסופו של דבר נצמדתי לתפריט. אני לא יכולה להגיד שבאדיקות אבל פחות או יותר כן. והאמת היא שזה עוזר. גם לי עצמי זה עוזר לראות שאני לא אוכלת מעט מידי או לא הרבה מידי - כי הכמות היא לפי התפריט, אז זה מרגיע.
 
תפריט....

כמה נגיד על הדבר הזה, ועוד לא נגיד כלום. אפשר להמשיך לדון ולדון בזה בלי סוף.... בקצרה אני אגיד לך, שהתקופה הראשונה שלי עם תפריט הייתה קשה, אבל מהר מאוד נהיה בזה משהו מרגיע ומאוד מקל עבורי. לא הייתי צריכה לשאול את עצמי- אם זה הרבה מדי, או פחות מדי, אם לאכול עכשיו, או אחר כך, כל השאלות שהטרידו אותי כל השנים, ושיכולתי לבזבז שעות בעצבים ובתסכול סביבם- פשוט הופקעו מראשותי. זו לא הייתה אחריותי יותר. אחריותי הייתה רק לאכול בדיוק מה שהיא אמרה- וכל האשמה למה שייקרה- עליה. השחרור היה מדהים, ואיפשר לי להתעסק- סוף סוף, בלראות למה בחרתי להתעסק כל השנים בכזו אובססיביות באוכל, במקום בדברים שהתסתתרו מאחור... זה אכן מלחיץ, אבל אל תוותרי לעצמך. תפריט זה חיים. [איך שתפריט עושה לי להרגיש טוב]
 
תפריט

אצלי זה היה ככה: בין האינטק במרפאה לבין התור לדיאטנית פעם ראשונה היה לי שבוע וחצי, אז בנתיים ישבתי עם אחי הגדול והרגבנו תפריט ביחד לפי מה שאדם "נורמלי" (כלומר לא חולה) יודע שצריך להרכיב תפריט ולפי היכולות שלי וכשהגעתי לדיאטנית פעם ראשונה (באתי עם אחי הגדול) היא היתה בטוחה שהוא תזונאי, היא אמרה שהתפריט מצויין.
 
למעלה