שאלה על תדרים-רטטים

שאלה על תדרים-רטטים

שלום, לאחרונה העניין של התדרים - הרחבת/הקפצת התודעה הצליח לסקרן אותי . (בעקבות מה ששמו פה בפורום: הכנה ל-2012: המשתמש חני) אז חשבתי לעצמי מה הכוח שיש לפורומים באינטרנט במושגים של תדרים ואני מניח שלפורומים העוסקים ברוח, כמו הפורום הזה , צריך/אמור לכאורה להיות הרבה/אולי המון השפעה במובן של תדרים. אני ינסה לנסח את השאלה אחרת: האם יש "באזז" תדרים גדול יותר בצמתי מידע כגון פורומים שעוסקים ברוחניות, מיסטיקה וכו' מאשר צמתי מידע אחרים ?(פורומים אחרים,רשתות חבריות,צאט וכו') נכון שיש הבדל עצום/ענק בין פגישה פרונטלית של חברים/אנשים מחוץ לפורום לבין "פגישה" וירטואלית במסגרת הפורום באשר לאפקט וגודל השפעה בהעלאת הרטט אבל היכן עובר פה הגבול הדק?
 

חני 61

New member
מדליקון

שאנו קוראים ספרים רוחנים התודעה שלנו גדלה אנו מפנימים חלק מהנמסר והוא נקלט במוח ובתאים שלנו שהם= מיני מחשב התדרים גם כן עולים ... גם שדנים בעניני רוחניות חלק מהנמסר נקלט ומועבד במוח חלק מופנם ... שעוסקים בענינים אחרים של רשתות חברתיות מושלכים עלינו הרעינות והדיונים ששם מועוברים ... מובן שבמפגש בין אנשים לא ויריטואלית יש השפעה של תדרים אחד על משנהו אפקט המראה ... ..
 
חני

אני מבין את מה שאת אומרת וזה ברור לי באופן אינטואיטיבי וגם באופן סמוי מאז הילדות. אבל אני מנסה להבין את ה-דקויות שבהעלאת הרטט/תדר: 1. בפורומים חברתיים פרונטלים ובין פורומים חברתיים וירטואלים 2. בין פורומים שדנים בענייני רוחניות לבין פורומים אחרים "רגילים" שדנים בכל מה שקשור למידע אך העניין הרוחני לא הנושא הראשי שם. האם יש הילה/בועה/הארה רוחנית סביב פורומים שעוסקים ברוחניות? אני מבין שהשאלה שלי אולי נשמעת כשאלה קשה, אבל זה מה יש
 

חני 61

New member
\מדליקון

לכול דבר יש הילה לכול חפץ מהדומם ועד האדם .. לגבי פורומים בגלל שזה וירטואלי קשה לדעת ספיציפית ולראות את ההילות מסביב פורומים שונים .. [
 
שאלה בהמשכים..

אוקיי, אל תיצמדי למילה הילה. שימי לב גם שכתבתי הילה/בועה/הארה רוחנית . נחזור לשאלה המקורית : למושגי תדרים-רטט. אני יפשט עוד יותר את השאלה. אני גם לא מצפה שכל שאלה ששואלים תהיה לו פה תשובה (עניינית) בפורום אבל אני בכל זאת שואל, כמו תמיד. מה "הקוסמיות" של פורומים שהנושא המרכזי שלהם קשור ברוחניות??(תקראו לזה איך שאתם רוצים - מיסטיקה , תקשור עם מלאכים וכו') האם חוץ מהמידע , יש איזשהו משהו לדעתכם(???) חיבור רוחני - חוט מקשר המזרים זרם תודעתי כלשהו??? אם כן. אז: איך ניתן להסביר לקשר זאת לתדרים ורטט?
 
למעלה