שאלה על רמת גולדה בחיפה

מצב
הנושא נעול.

חן המלך2

New member
שאלה על רמת גולדה בחיפה

שאלה על רמת גולדה בחיפה
שלום לכולם
רציתי לשאול שאלה:אני חיפאי וסטודנט באוניברסיטה,ועובר כל יום בכביש אבא חושי.ליד הכביש נמצא רמת אלמוגי ומהצד השני רמת גולדה.
מדוע ברמת גולדה אין אוטובוסים בכלל?למה מי שגר שם צריך להגיע עד הכביש הראשי או לרמת אלמוגי בשביל לקבל תחבורה ציבורית טובה לכל חלקי העיר?
תודה
 
מכל נקודה ברמת גולדה יש פחות מ-7 דקות הליכה

שאלה על רמת גולדה בחיפה
שלום לכולם
רציתי לשאול שאלה:אני חיפאי וסטודנט באוניברסיטה,ועובר כל יום בכביש אבא חושי.ליד הכביש נמצא רמת אלמוגי ומהצד השני רמת גולדה.
מדוע ברמת גולדה אין אוטובוסים בכלל?למה מי שגר שם צריך להגיע עד הכביש הראשי או לרמת אלמוגי בשביל לקבל תחבורה ציבורית טובה לכל חלקי העיר?
תודה
מכל נקודה ברמת גולדה יש פחות מ-7 דקות הליכה
עד אחת מתחנות האוטובוס על דרך אבא חושי.
 

עדירמר

New member
רמת גולדה

שאלה על רמת גולדה בחיפה
שלום לכולם
רציתי לשאול שאלה:אני חיפאי וסטודנט באוניברסיטה,ועובר כל יום בכביש אבא חושי.ליד הכביש נמצא רמת אלמוגי ומהצד השני רמת גולדה.
מדוע ברמת גולדה אין אוטובוסים בכלל?למה מי שגר שם צריך להגיע עד הכביש הראשי או לרמת אלמוגי בשביל לקבל תחבורה ציבורית טובה לכל חלקי העיר?
תודה
רמת גולדה
השכונה הזאת איננה זקוקה כלל לתחבורה ציבורית מאחר ולמרבית התושבים שם יש יותר מרכב פרטי אחד וספק בכלל אם הם משתמשים בשירותי "החברה שאכפת לה מציבור הנוסעים"
 

b l i p

New member
לילדים אין רשיון נהיגה.

רמת גולדה
השכונה הזאת איננה זקוקה כלל לתחבורה ציבורית מאחר ולמרבית התושבים שם יש יותר מרכב פרטי אחד וספק בכלל אם הם משתמשים בשירותי "החברה שאכפת לה מציבור הנוסעים"
לילדים אין רשיון נהיגה.
התשובה הרלוונטית לטעמי הינה של איליה - לא ניתן ליצור נפח מספק של נוסעים אשר ירצו לסוע בקו שכונתי קטן, והרוב יעדיפו פשוט להגיע לציר אבא חושי (אשר באמת לא רחוק).
 

עדירמר

New member
רמת גולדה

לילדים אין רשיון נהיגה.
התשובה הרלוונטית לטעמי הינה של איליה - לא ניתן ליצור נפח מספק של נוסעים אשר ירצו לסוע בקו שכונתי קטן, והרוב יעדיפו פשוט להגיע לציר אבא חושי (אשר באמת לא רחוק).
רמת גולדה
נכון, לילדים אין רשיון נהיגה, אבל יש חברת הסעות שנקראת "אבאמא הסעות" שמעניקה הסעות לכל הפעילויות של הקטנים.
 

down under

New member
כהרגלך בקודש אתה ממשיך לכתוב שטויות

רמת גולדה
נכון, לילדים אין רשיון נהיגה, אבל יש חברת הסעות שנקראת "אבאמא הסעות" שמעניקה הסעות לכל הפעילויות של הקטנים.
כהרגלך בקודש אתה ממשיך לכתוב שטויות
 

עדירמר

New member
רמת גולדה

כהרגלך בקודש אתה ממשיך לכתוב שטויות
רמת גולדה
1) אין שום שטות במה שכתבתי אלא דברי אמת. למרבית תושבי רמת גולדה יש רכב פרטי ולחלקם אפילו 2 מכוניות.
אני הכרתי יותר מאדם אחד שהחזיק 2 מכוניות ושגר ברמת גולדה לכן דבריי אינם שטויות.

2) אני ציינתי יותר מפעם אחת את העובדה ששכונות שלמות ברכס הכרמל ולא רק רמת גולדה מנותקות למעשה משרותי "החברה שאכפת לה". גם רמת אלמוגי ורמת בגין לא נהנות משרותי ה"חברה שאכפת לה" מכיוון שהם נותנים מינימום של שרות.

3) לא מוצא חן בעיינך - אל תקרא ואל תסכים עם מה שאתה קורא.
 

alantan

New member
לגבי 2 - מה צפיפות הדיור בשכונות אלה?

רמת גולדה
1) אין שום שטות במה שכתבתי אלא דברי אמת. למרבית תושבי רמת גולדה יש רכב פרטי ולחלקם אפילו 2 מכוניות.
אני הכרתי יותר מאדם אחד שהחזיק 2 מכוניות ושגר ברמת גולדה לכן דבריי אינם שטויות.

2) אני ציינתי יותר מפעם אחת את העובדה ששכונות שלמות ברכס הכרמל ולא רק רמת גולדה מנותקות למעשה משרותי "החברה שאכפת לה". גם רמת אלמוגי ורמת בגין לא נהנות משרותי ה"חברה שאכפת לה" מכיוון שהם נותנים מינימום של שרות.

3) לא מוצא חן בעיינך - אל תקרא ואל תסכים עם מה שאתה קורא.
לגבי 2 - מה צפיפות הדיור בשכונות אלה?
 
29 משרת את רמת בגין ואת רמת אלמוגי בנוסף

רמת גולדה
1) אין שום שטות במה שכתבתי אלא דברי אמת. למרבית תושבי רמת גולדה יש רכב פרטי ולחלקם אפילו 2 מכוניות.
אני הכרתי יותר מאדם אחד שהחזיק 2 מכוניות ושגר ברמת גולדה לכן דבריי אינם שטויות.

2) אני ציינתי יותר מפעם אחת את העובדה ששכונות שלמות ברכס הכרמל ולא רק רמת גולדה מנותקות למעשה משרותי "החברה שאכפת לה". גם רמת אלמוגי ורמת בגין לא נהנות משרותי ה"חברה שאכפת לה" מכיוון שהם נותנים מינימום של שרות.

3) לא מוצא חן בעיינך - אל תקרא ואל תסכים עם מה שאתה קורא.
29 משרת את רמת בגין ואת רמת אלמוגי בנוסף
לקווים שנוסעים באבא חושי.
זה הגיוני שפנים השכונות ישורתו על ידי קו שכונתי ובמקרה הזה אפילו מדובר בקו שכונתי+ כי הוא גם עובר במרכז חורב וגם מגיע לתחנה המרכזית חוף הכרמל.
 

b l i p

New member
באמת יש רכבים

רמת גולדה
1) אין שום שטות במה שכתבתי אלא דברי אמת. למרבית תושבי רמת גולדה יש רכב פרטי ולחלקם אפילו 2 מכוניות.
אני הכרתי יותר מאדם אחד שהחזיק 2 מכוניות ושגר ברמת גולדה לכן דבריי אינם שטויות.

2) אני ציינתי יותר מפעם אחת את העובדה ששכונות שלמות ברכס הכרמל ולא רק רמת גולדה מנותקות למעשה משרותי "החברה שאכפת לה". גם רמת אלמוגי ורמת בגין לא נהנות משרותי ה"חברה שאכפת לה" מכיוון שהם נותנים מינימום של שרות.

3) לא מוצא חן בעיינך - אל תקרא ואל תסכים עם מה שאתה קורא.
באמת יש רכבים
אבל זה לא משנה כמה רכבים יהיו למשפחה - עדיין הילדים לא יוכלו לנהוג בהם.
חוץ מזה, השאיפה הינה שאנשים יוותרו על הנסיעה ברכבת לטובת האוטובוס. גם אם יש להם רכב.

ובקשר לשירות לשכונות על הכרמל: עקב הבנייה המנותקת מהציר חייבים להשתמש בקו יעודי אשר לא הולך לשום מקום (קווי שכונתית) כדי לחבר את השכונות לרכס הכרמל. וזה באמת מה שעושים - התדירות של קו 29 (שמחבר את רמת בגין ואלמוגי) הוא סביר: כל 20 דקות. כמובן, שכדי שזה באמת יהיה נגיש לא רק לילדים שזמנם אינו שווה, התדירות צריכה לגדול ושהשירות יתחיל מוקדם יותר וימשך מאוחר יותר.
 
קל להגיד להעלות תדירות, אבל

באמת יש רכבים
אבל זה לא משנה כמה רכבים יהיו למשפחה - עדיין הילדים לא יוכלו לנהוג בהם.
חוץ מזה, השאיפה הינה שאנשים יוותרו על הנסיעה ברכבת לטובת האוטובוס. גם אם יש להם רכב.

ובקשר לשירות לשכונות על הכרמל: עקב הבנייה המנותקת מהציר חייבים להשתמש בקו יעודי אשר לא הולך לשום מקום (קווי שכונתית) כדי לחבר את השכונות לרכס הכרמל. וזה באמת מה שעושים - התדירות של קו 29 (שמחבר את רמת בגין ואלמוגי) הוא סביר: כל 20 דקות. כמובן, שכדי שזה באמת יהיה נגיש לא רק לילדים שזמנם אינו שווה, התדירות צריכה לגדול ושהשירות יתחיל מוקדם יותר וימשך מאוחר יותר.
קל להגיד להעלות תדירות, אבל
מספר הנוסעים הממוצע בקו 39 הוא בערך 1 (לא כולל הנהג), חוץ מאשר בשעת הלחץֿ בבוקר כאשר מגיעות העוזרות ואז יכול להיות 10 נוסעים בקו

קו 29 יותר עמוס, אבלבדרך כלל הוא סוחב מ4-5 נוסעים לערך באלמוגי

הרבה יותר קריטי להעלות את התדירות בצירים הראשיים
 

b l i p

New member
נכון, לכן אמרתי את זה כבדרך אגב.

קל להגיד להעלות תדירות, אבל
מספר הנוסעים הממוצע בקו 39 הוא בערך 1 (לא כולל הנהג), חוץ מאשר בשעת הלחץֿ בבוקר כאשר מגיעות העוזרות ואז יכול להיות 10 נוסעים בקו

קו 29 יותר עמוס, אבלבדרך כלל הוא סוחב מ4-5 נוסעים לערך באלמוגי

הרבה יותר קריטי להעלות את התדירות בצירים הראשיים
נכון, לכן אמרתי את זה כבדרך אגב.
ועיקר הכוונה שלי הייתה שהשירות סביר למדי.
 
היה אפשר בהחלט

שאלה על רמת גולדה בחיפה
שלום לכולם
רציתי לשאול שאלה:אני חיפאי וסטודנט באוניברסיטה,ועובר כל יום בכביש אבא חושי.ליד הכביש נמצא רמת אלמוגי ומהצד השני רמת גולדה.
מדוע ברמת גולדה אין אוטובוסים בכלל?למה מי שגר שם צריך להגיע עד הכביש הראשי או לרמת אלמוגי בשביל לקבל תחבורה ציבורית טובה לכל חלקי העיר?
תודה
היה אפשר בהחלט
לשדרג את השכונתית בקו 39 ולהוסיף סבוב לרמת גולדה ורמת אלמוגי.
בדומה לנסיעה של השכונתית בקו 29.
 

חן המלך2

New member
אני מסכים איתך

היה אפשר בהחלט
לשדרג את השכונתית בקו 39 ולהוסיף סבוב לרמת גולדה ורמת אלמוגי.
בדומה לנסיעה של השכונתית בקו 29.
אני מסכים איתך
ומה ההבדל בין רמת גולדה לדניה?למה לשכונה כמו דניה מגיע קו אוטובוס שכונתי?בגלל הגודל של השכונה?בגלל שבלי אוטובוס אתה תקוע שם?
גם שם לכל משפחה אני בטוח שיש לפחות שתי מכוניות,אם לא יותר
 

נתנאל531

Well-known member
דניה היא אי מנותק

אני מסכים איתך
ומה ההבדל בין רמת גולדה לדניה?למה לשכונה כמו דניה מגיע קו אוטובוס שכונתי?בגלל הגודל של השכונה?בגלל שבלי אוטובוס אתה תקוע שם?
גם שם לכל משפחה אני בטוח שיש לפחות שתי מכוניות,אם לא יותר
דניה היא אי מנותק
שכונת דניה מתפרסת ממרגלות האוניברסיטה וכמעט עד טירת הכרמל, אך יש לה 2 נקודות חיבור בלבד החוצה, שתיהם למרגלות האוניברסיטה. אין נקודות חיבור אחרות בגלל טופוגרפיה קשה, והתנגדות של טירת הכרמל לחיבור דרכם (זה יוצר תוצאה אבסורדית של עיקוף ענק למי שרוצה לצאת מהשכונה לכיוון תל אביב).

בקיצור - בדניה יש שטח נרחב שנמצא במרחק הליכה גדול מ־5 דקות, מה שלא קיים בשכונות האחרות, ולכן קו פנימי הוא צורך חיוני בדניה.

הערה אחרת - אף פעם לא הבנתי מדוע השכונתית של דניה לא ממשיכה למרכז חורב, אלא דווקא לאוניברסיטה, שהיא יעד פחות מרכזי ופחות מבוקש.
 

alantan

New member
הייתי מחייב את טירת כרמל לחיבור לתחבורה

דניה היא אי מנותק
שכונת דניה מתפרסת ממרגלות האוניברסיטה וכמעט עד טירת הכרמל, אך יש לה 2 נקודות חיבור בלבד החוצה, שתיהם למרגלות האוניברסיטה. אין נקודות חיבור אחרות בגלל טופוגרפיה קשה, והתנגדות של טירת הכרמל לחיבור דרכם (זה יוצר תוצאה אבסורדית של עיקוף ענק למי שרוצה לצאת מהשכונה לכיוון תל אביב).

בקיצור - בדניה יש שטח נרחב שנמצא במרחק הליכה גדול מ־5 דקות, מה שלא קיים בשכונות האחרות, ולכן קו פנימי הוא צורך חיוני בדניה.

הערה אחרת - אף פעם לא הבנתי מדוע השכונתית של דניה לא ממשיכה למרכז חורב, אלא דווקא לאוניברסיטה, שהיא יעד פחות מרכזי ופחות מבוקש.
הייתי מחייב את טירת כרמל לחיבור לתחבורה
ציבורית (רת"צ) אבל אז בטח דניה היתה מתנגדת...
 
בעבר קו 39 הגיע למרכז חורב

דניה היא אי מנותק
שכונת דניה מתפרסת ממרגלות האוניברסיטה וכמעט עד טירת הכרמל, אך יש לה 2 נקודות חיבור בלבד החוצה, שתיהם למרגלות האוניברסיטה. אין נקודות חיבור אחרות בגלל טופוגרפיה קשה, והתנגדות של טירת הכרמל לחיבור דרכם (זה יוצר תוצאה אבסורדית של עיקוף ענק למי שרוצה לצאת מהשכונה לכיוון תל אביב).

בקיצור - בדניה יש שטח נרחב שנמצא במרחק הליכה גדול מ־5 דקות, מה שלא קיים בשכונות האחרות, ולכן קו פנימי הוא צורך חיוני בדניה.

הערה אחרת - אף פעם לא הבנתי מדוע השכונתית של דניה לא ממשיכה למרכז חורב, אלא דווקא לאוניברסיטה, שהיא יעד פחות מרכזי ופחות מבוקש.
בעבר קו 39 הגיע למרכז חורב
ובבוקר נסיעת תלמידים אחת למרכז הכרמל.
 
אני מניח שהסיבה שתחנת הקצה של 39

דניה היא אי מנותק
שכונת דניה מתפרסת ממרגלות האוניברסיטה וכמעט עד טירת הכרמל, אך יש לה 2 נקודות חיבור בלבד החוצה, שתיהם למרגלות האוניברסיטה. אין נקודות חיבור אחרות בגלל טופוגרפיה קשה, והתנגדות של טירת הכרמל לחיבור דרכם (זה יוצר תוצאה אבסורדית של עיקוף ענק למי שרוצה לצאת מהשכונה לכיוון תל אביב).

בקיצור - בדניה יש שטח נרחב שנמצא במרחק הליכה גדול מ־5 דקות, מה שלא קיים בשכונות האחרות, ולכן קו פנימי הוא צורך חיוני בדניה.

הערה אחרת - אף פעם לא הבנתי מדוע השכונתית של דניה לא ממשיכה למרכז חורב, אלא דווקא לאוניברסיטה, שהיא יעד פחות מרכזי ופחות מבוקש.
אני מניח שהסיבה שתחנת הקצה של 39
באוניברסיטה היא שזו תחנת קצה נוחה יותר ממרכז חורב העמוס שאין בו מקום לחניית אוטובוסים.
מרכז חורב לא משמש כתחנת קצה של שום קו.
המקום הכי קרוב לדניה שיכול לשמש תחנת קצה נוחה זו האוניברסיטה.
 
פעם 29 ו-39 היו מתחילים במרכז חורב.

אני מניח שהסיבה שתחנת הקצה של 39
באוניברסיטה היא שזו תחנת קצה נוחה יותר ממרכז חורב העמוס שאין בו מקום לחניית אוטובוסים.
מרכז חורב לא משמש כתחנת קצה של שום קו.
המקום הכי קרוב לדניה שיכול לשמש תחנת קצה נוחה זו האוניברסיטה.
פעם 29 ו-39 היו מתחילים במרכז חורב.
 

חן המלך2

New member
אולי אתה צודק

דניה היא אי מנותק
שכונת דניה מתפרסת ממרגלות האוניברסיטה וכמעט עד טירת הכרמל, אך יש לה 2 נקודות חיבור בלבד החוצה, שתיהם למרגלות האוניברסיטה. אין נקודות חיבור אחרות בגלל טופוגרפיה קשה, והתנגדות של טירת הכרמל לחיבור דרכם (זה יוצר תוצאה אבסורדית של עיקוף ענק למי שרוצה לצאת מהשכונה לכיוון תל אביב).

בקיצור - בדניה יש שטח נרחב שנמצא במרחק הליכה גדול מ־5 דקות, מה שלא קיים בשכונות האחרות, ולכן קו פנימי הוא צורך חיוני בדניה.

הערה אחרת - אף פעם לא הבנתי מדוע השכונתית של דניה לא ממשיכה למרכז חורב, אלא דווקא לאוניברסיטה, שהיא יעד פחות מרכזי ופחות מבוקש.
אולי אתה צודק
אבל שכחת שבדניה גרים אנשים שמחזיקים הרבה יותר מרכב אחד למשפחה.....
בניגוד לדניה שאתה אומר שיש לה 2 נקודות חיבור בלבד החוצה,כמה נקודות חיבור יש לשכונות אחרות?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה