שאלה על רכבת ישראל ואיחורים...

מצב
הנושא נעול.
שאלה על רכבת ישראל ואיחורים...

שאלה על רכבת ישראל ואיחורים...
נראה לכם הגיוני שבמצב הזה רכבת ישראל תוריד את זמן האיחור לקבל פיצוי ל - 20 דקות במום חצי שעה
הייתם תומכים בזה
 

urilei

New member
לי נראה

שאלה על רכבת ישראל ואיחורים...
נראה לכם הגיוני שבמצב הזה רכבת ישראל תוריד את זמן האיחור לקבל פיצוי ל - 20 דקות במום חצי שעה
הייתם תומכים בזה
לי נראה
ואמרתי את זה תמיד שרכבת ישראל צריכה להשאיר 30 דקות בקווים בין עירוניים ולהוריד ל-15 בקווים הפרבריים ואולי גם יש מקום לדרגות של פיצוי (לדוגמא: 15 דקות - חצי מחיר הכרטיס, שעה - כפליים ממחיר הכרטיס)
 

ה ו מ ר

New member
מה לגבי 10 ד'?

לי נראה
ואמרתי את זה תמיד שרכבת ישראל צריכה להשאיר 30 דקות בקווים בין עירוניים ולהוריד ל-15 בקווים הפרבריים ואולי גם יש מקום לדרגות של פיצוי (לדוגמא: 15 דקות - חצי מחיר הכרטיס, שעה - כפליים ממחיר הכרטיס)
מה לגבי 10 ד'?
נראה לך? הרכבת תשתדל להעלות את משך האיחור ל-40 ד' כדי לתת כמה שפחות.
 
תסלח לי על שאהיה בוטה קצת:

שאלה על רכבת ישראל ואיחורים...
נראה לכם הגיוני שבמצב הזה רכבת ישראל תוריד את זמן האיחור לקבל פיצוי ל - 20 דקות במום חצי שעה
הייתם תומכים בזה
תסלח לי על שאהיה בוטה קצת:
אתה לא רוצה להפסיק ל*יין ת'שכל? חלאס עם הבלבולי מח האלה על הרכבת. לא טוב לך- אל תתקרב לשירותי הרכבת. עייפתי, ואני בטוח שאני לא היחיד כאן, מהקנטרנות שלך.
 
../images/Emo35.gif

תסלח לי על שאהיה בוטה קצת:
אתה לא רוצה להפסיק ל*יין ת'שכל? חלאס עם הבלבולי מח האלה על הרכבת. לא טוב לך- אל תתקרב לשירותי הרכבת. עייפתי, ואני בטוח שאני לא היחיד כאן, מהקנטרנות שלך.

כולה שאלתי שאלה, לא מתאים לך - אל תענה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה