אוהד אסטון
New member
שאלה על רכבת ישראל ואיחורים...
שאלה על רכבת ישראל ואיחורים...
נראה לכם הגיוני שבמצב הזה רכבת ישראל תוריד את זמן האיחור לקבל פיצוי ל - 20 דקות במום חצי שעה
הייתם תומכים בזה
שאלה על רכבת ישראל ואיחורים...
נראה לכם הגיוני שבמצב הזה רכבת ישראל תוריד את זמן האיחור לקבל פיצוי ל - 20 דקות במום חצי שעה