שאלה על רוחניים ורוע

מעצמי

New member
שאלה על רוחניים ורוע

שלום רב אני בחורה בגילאי ה-30, הסתובבתי בכול מיני סדנאות רוחניקיות וכאלה ונחשפתי לכל מיני טיפוסים חלקם היו בגיל שלי, היה להם מבט ממזרי בעיניים, והיה לי ברור שהם חארות יודעים , מבינים אבל בני זונות לפני תקופת מה, יצא לי להכיר מורה רוחני (הייתי תלמידה שלו תקופה), נשוי, מבוגר, בשלב מסויים רציתי לעזוב את הלימוד שם (אנשים נראו לי רעים, ותכלס לא הערכתי את אותו מורה כאחד שיכול לעזור לי או שאני רוצה ללמוד ממנו ) ואז אותו מורה התחיל לנדנד לי להפגש איתו אני מדי פעם נאבקתי עם עצמי אבל לרוב נכנעתי והלכתי לפגוש אותו (אני יודעת שזו החלטה שלי ואחריות שלי אבל ככה הדבר נחווה ולכן ככה הוא מתואר) כל פעם מחדש הוא התנהג בצורה מאד מוזרה לעולם לא נתן לי לעשות מה שאני מעוניינת בו, או שישמח אותי ניסה לגעת בי בכל הזדמנות בהתחלה הייתי בטוחה במיליון אחוז שאכפת לו ממני, ושהוא בכלל לא נמשך אליי (אחרי הכל למה שאיש טוב מורה רוחני נשוי ומוערך בחברה שהוא מגיע ממנה יצטרך אותי ) עד שבשלב מסויים לא יכולתי שלא לראות שאני טועה לא מעניינות אותי השיטות שבהן הוא נקט בשביל שלא אברח אין לי ספק שהוא "תפס" אותי באיזשהי צורה מה שאני לא מבינה זה למה הוא עשה זאת????? האמת שקשה לי להאמין שהוא רע.. ולכן אני שואלת..
 

מעצמי

New member
אגב.. המפגשים איתו היו מתוארים

כמפגשים של לימוד, לא כמפגשים של רומן או משהו כזה.
 

Nitzang

New member
בכל תחום יש חראות

והרבה הרבה נוכלים.. צריך לדעת איפה שמרגיש לך רע לעזוב באותו הרגע
 

למואל א

New member
למה? כי הוא חמדן, "יצר הרע" השתלט

עליו וכו' יש ביטוי שנקרא מאגיה שחורה, לעומת מאגיה לבנה, כשהיינו ילדים למדנו שיש פיות טובות לעומת מכשפות רעות, מה הכוונה? שתיהן דמויות של נשים רוחניות אלא שאחת רעה והשניה טובה. אני דווקא לא רואה את העולם בצורה דיכוטומית אלא לפי ההשקפה המזרחית שהטוב והרע מעורבבים, ורוב האנשים הם בכלל באמצע, כמו שיש גם רוחניים שהם לא רעים אלא סתם שטחיים, או פשוט לא התקדמו הרבה. לכן צריך לפתח את האינטואיציה, השכל הישר, וללמוד לנפות. בדיוק היום חבר סיפר לי שהוא ראה את אחת מנשות ה"רוחני" המפורסם גואל רצון שהיא עם קעקועים גדולים ו 3 ילדים לבד באוטובוס כי היא כנראה האמינה בזמנו שהוא יראה לה את האור... אולי אפילו רצון בעצמו האמין שהוא צדיק או שכנע את עצמו שהוא לא בנאדם רע טוב שעזבת אותו
 
אני לא יודעת אם תשובתי תתרום משהו חיובי...

יצא לי לפגוש כל כך הרבה חרא בתחום שקשור כויכול לרוחניות.ומיסטיקה והתפתחות רוחנית. אנשים באמת טובים ניתן לספור על יד אחת בכל התחומים ולצערי גם ברוחניות. מה שיותר מצער שלפעמים לתחום הרוחניות יש משיכה מבחינת אנשים שאין לכם הצלחה בתחומים אחרים. מצד אחד את כנראה אמורה לפגוש את אותם אנשים מחורבנים וללמוד משהו מהם או ללמדם שיעור כלשהו. מורה שלך לא נישמע כמו מישהו שניתן לסמוך עליו. תזהרי ותשמרי על עצמך. הרבה אנשים מלאי חסרונות לומדים את תחום הרוחניות ומיסטיקה כדאי להעצים את כוחם ובסופו של דבר לפגוע באנשים אחרים. בכוונה או לא זה יהיה לך משנה אם תפגעי.
 
למעלה