שאלה על פרוייקט קו רציף
שאלה על פרוייקט קו רציף
שלום לכולם,
שמי רן ואני מאם המושבות בפ"ת.
רציתי להבין אם יש ממש בכל ענייני פרוייקט קו רציף ואיך זה בדיוק עובד.
לנו היה קו קצר לרכבת (44) מסונכרן, ותחת הטייטל של הנגשת שכונות נוספות לרכבת, לקחו אותו האריכו וסיבכו, ועכשיו אין לנו סנכרון.
עושה רושם שמשרד התחבורה לא סגור על עצמו (ראו צילום)
מצד אחד
בעיתון ידיעות פ"ת - קווים 44 ו-53 מופיעים כחלק מהפרוייקט.
נכון, לכאורה יש לנו 8 אוטובוסים לרכבת בשעה.
60/8 = 7.5 דק'
אבל זהו שלא.
חלקם מגיעים ביחד, חלקם לא, בפועל אנשים אתמול דיווחו שחיכו למעלה מ-10 דק' לרכבת.
אני לא כופר בזכותן של שכונות אחרות רחוקות יותר להגיע לרכבת, אבל האם אפשר באמת לסנכרן קו ארוך באיזו שהיא הברקה טכנולוגית? או שאלו סתם דיבורים באוויר.
באתר של קו רציף לעומת זאת, תחת הרובריקה של פ"ת, הקווים הללו לא מופיעים.
אז אולי מישהו כאן יודע לפרשן לי את קביעת משרד התחבורה שיחליט:
או שהקווים הללו בתוך הפרוייקט ויש לפחות ברמה הצהרתית כוונה להשקיע מאמצים כדי שיהיה תיאום עם יציאות הרכבת, או שלא?
שיחליטו.
אני מודה מראש לכל העונים.
שאלה על פרוייקט קו רציף
שלום לכולם,
שמי רן ואני מאם המושבות בפ"ת.
רציתי להבין אם יש ממש בכל ענייני פרוייקט קו רציף ואיך זה בדיוק עובד.
לנו היה קו קצר לרכבת (44) מסונכרן, ותחת הטייטל של הנגשת שכונות נוספות לרכבת, לקחו אותו האריכו וסיבכו, ועכשיו אין לנו סנכרון.
עושה רושם שמשרד התחבורה לא סגור על עצמו (ראו צילום)
מצד אחד
בעיתון ידיעות פ"ת - קווים 44 ו-53 מופיעים כחלק מהפרוייקט.
נכון, לכאורה יש לנו 8 אוטובוסים לרכבת בשעה.
60/8 = 7.5 דק'
אבל זהו שלא.
חלקם מגיעים ביחד, חלקם לא, בפועל אנשים אתמול דיווחו שחיכו למעלה מ-10 דק' לרכבת.
אני לא כופר בזכותן של שכונות אחרות רחוקות יותר להגיע לרכבת, אבל האם אפשר באמת לסנכרן קו ארוך באיזו שהיא הברקה טכנולוגית? או שאלו סתם דיבורים באוויר.
באתר של קו רציף לעומת זאת, תחת הרובריקה של פ"ת, הקווים הללו לא מופיעים.
אז אולי מישהו כאן יודע לפרשן לי את קביעת משרד התחבורה שיחליט:
או שהקווים הללו בתוך הפרוייקט ויש לפחות ברמה הצהרתית כוונה להשקיע מאמצים כדי שיהיה תיאום עם יציאות הרכבת, או שלא?
שיחליטו.
אני מודה מראש לכל העונים.