אהלן אבי בן דוד...
רגע, בוא נעצור כאן את המהומה, בניגוד לשרשורים רבים בתקופה האחרונה... ראשית, אתה צריך להוריד את המנה של הציניות שיש בך. זה לא נעים לאף אחד. אלא אם כן אתה אכן משווה את מה שעשיתי לטיטניק...בכל מקרה, אני פה גם בשביל ללמוד מכם. ואני אעשה את זה בצורה הכי טובה אם אני אקבל הודעות שלא מנוסחות במעין סוג של זלזול, גם אם אתה משוכנע ב-100% שאני לא מבין כלום מהחיים שלי וגם אם אני סתם טייס חדש בארץ. נכון שיש לי הרבה תקוות, וגם לחברים האחרים שלי שטסו לארה"ב, וגם לעוד 20 אנשים בגילי שאני מדבר איתם ומתכננים לעשות את אותו דבר במהלך 5 השנים הבאות - אבל אחרי הכל, אנחנו בסוף העתיד של התעופה בארץ. בעוד 30 שנה אני לא יודע כמה מכם עוד ימשיכו לטוס פה. אני רק יודע שבמהלך 5 השנים הקרובות יתווספו עוד (בערך) 20 אנשים כמוני (בגיל שלי שבאו אחרי רישיון בארה"ב) לפה, אז אולי באמת יש לנו סיכוי לשנות משהו. אל תזלזל בזה, אל תמעיט בערכי, בסוף אתה עלול להיות מופתע. והלוואי... שנית, אני לא פירקתי את שעת הטיסה לגורמים ולעלויות, אני לא מתמרד נגד עלות שעת טיסה (לפחות לא הפעם), סך הכל רציתי לענות לשאלת אדם תמים שלפי ניסוח שאלתו הולך לתלות תקוות על כך שמחיר שעת טיסה כפי שהוא היום ישאר גם בשנים הבאות. לשם כך ציינתי 2 עובדות בהתבסס על ההיסטוריה: 1) המחיר עלה במשך אותם 10 השנים האחרונות שבדקתי. 2) בהמשך לתשובה שקיבלתי ממארק, עניתי ששאר המחירים לצרכן וגם השכר לא עלו באותה מידה. שוב, איני בא נגד אותם הגורמים שקבעו את מחיר שעת טיסה בארץ, זה כמובן תלוי גם בקריזות של המנהל ורש"ת ועלויות ביטוח ודלק וכמובן ובסוג וצורת הביקוש... גם אני הייתי מנהיג את אותה מדיניות מחירים אילו הדבר היה תלוי בי...הם קובעים את המחיר, אני לא מתערב, אני רק משלם. אחרי הכל, גם אני רוצה לטוס פה. אגב, אל תיקח את מה שכתבתי לך בפסקה ה-1 כאילו אני יושב פה עצבני עליך או מזלזל בך. אני לא מכיר אותך בכלל, לא פגשתי אותך פנים אל פנים (ואני אשמח), רק הבעתי את דעתי.