שאלה על עוגת תפוחים וקרם וניל

arnonr

New member
שאלה על עוגת תפוחים וקרם וניל

הי לכולם, אני מחפש מתכון לעוגת פרווה מרשימה. מצאתי בחיפוש את המתכון הזה של פירגה: עוגת תפוחים דבדבנים עם קרם וניל ופירורים לבצק: שני חלמונים 1 חבילה מחמאה או 200 גרם חמאה 3 כוסות קמח -תופח 1/2 כוס סוכר כף ליקר משמש \\ פירות חצי כוס מיץ תפוזים ללוש לבצק נעים. משטחים 2/3 מכמות הבצק על תבנית אפיה משומנת- בינונית 27X33 אופים בחום 175 עד שמוכן וצבעו חום בהיר.. את יתר הבצק אופים בתבנית נוספת- שטוחה ומשומנת. אחרי האפיה מפוררים את הבצק לפירורים דקיקים.מוסיפים אליו 3 כפות שקדים גרוסים-. מילוי ראשון---- על שכבת הבצק האפויה. קילו תפוחי עץ גרנד חתוכים לפרוסות. מבשלים בסיר קטן עם 3 כפות סילאן או דבש או סוכר חום וכף קינמון. מבשלים על להבה קטנה כ-15 דקות ומוסיפים כפית מיץ לימון. מורידים מהאש. משאירים 15 דקות בסיר על השיש. לסדר באופן שווה את התפוחים ללא הנוזלים-- על הבצק . מפזרים גם 2 כוסות דבדבנים טריים ומתוקים ומגולענים על התפוחים. מלית שניה : מקציפים ביחד: מיכל שמנת מתוקה כוס חלב חבילה אינסטנט פודינג וניל 2 כפות סוכר מיישרים את הקרם על הפירות. מפזרים את הפירורים הדקיקים של הבצק עם השקדים --- על קרם הוניל. מכניסים למקרר לכמה שעות. מקור: עצמי נראה לי שעם חלב סויה ושמנת צימחית הוא יכול להיות מוסב בהצלחה למתכון פרווה. ועכשיו 2 שאלות ברשותכם: 1. מישהו, בטעות, ניסה פעם להסב את המתכון הזה לפרווה? איך יצאה התוצאה הסופית? 2. אפשר להסב את התבנית לעגולה? איזה יתאים - 26 \ 28? תודה ויום טוב.
 

wan

New member
arnonr פירגה המקסימה גולשת

בפורום בישול לילדים וגם באוכל חלבי. אני לא הכנתי את העוגה הזו..אז לא יודעת לומר.. לא תמיד הסבה עושה טוב למתכון.. לכן ממליצ לשאול את המקור... שתוכל לעזור לך.. בהצלחה או חכי אולי מישהו פה ניסה את המתכון... בכל אופן כל האופציות פתוחות.
 

arnonr

New member
כן, היא ענתה לי במסר..

הרבה זמן לא נכנסתי לפורום ולא הייתי מודע לזה. אני מקווה שאני לא מעורר שדים מרבצם אבל זו אבידה גדולה לפורום, לא? בכל מקרה, תודה על העזרה.
 

פנינה ט

New member
../images/Emo207.gifWAN כנראה לא חזרת לשרשור

עם האוכל המדהים ששמת בבוקר. אשמח לקבל את מתכון הלחם הקל ששמת שם נראה נהדר, ותודה.
 
למעלה