שאלה על עבודה עם סבון...

שאלה על עבודה עם סבון...../images/Emo12.gif

הכנתי סבונים מקסימין בצורת ללבות אבל החלק שהיה כלפי מעלה בתנית קיבל מרקם מגעיל כזה...כיצד אפשר למנוע זאת? המון תודה מראש, פזית.
 

annavi

New member
אם נוצרת לי מין שכבה כזאת

אחרי שמתקרר ומתקשה אני מורידה "פרוסה" דקה עם סכין (זהירות על הידיים) פשוט מורידים את השכבה הלא יפה הזאת ומתחת הכל חלק.
 

3תיתי

New member
ואני מקדימה תרופה למכה

ומורידה את השכבה בעדינות בעזרת כפית. צריך גם להזהר בעת בחישת הסבון, שלא יווצרו הרבה בועות.
 
למעלה