שאלה על עבודה עם סבון... הכנתי סבונים מקסימין בצורת ללבות אבל החלק שהיה כלפי מעלה בתנית קיבל מרקם מגעיל כזה...כיצד אפשר למנוע זאת? המון תודה מראש, פזית.