שאלה על ספק מתח למחשב dell

norco

New member
שאלה על ספק מתח למחשב dell

שלום, קניתי אתמול את ה-e6410, ומשום מה כשאני מדליק את המחשב הוא רושם לי הודעה שהספק מתח הוא 65w ולא כמו שמומלץ 90w. זה מציק, כי כל פעם אני צריך ללחוץ על F1 כדי להמשיך בעליה של וינדוס. בכל מקרה גם ראיתי בreviews בחו"ל שהמטען מגיע עם נורית כחולה עליו בקצה שנדלקת ברגע שמחברים למחשב, זה לא קיים. יש לי מטען פשוט יותר כנראה, אבל אכן רשום עליו שזהו מטען מקורי של dell. זה מזיק למחשב? לדרוש מהחנות שקניתי לקבל ספק מחת נורמלי? תודה מראש!
 

RoyBO

New member
אתה יכול להתעלם או להחליף ספק בחנות.

90W צריך לרוב שמדובר בנייד עם כרטיס מסך ייעודי או אם יש סוללה גדולה יותר
 

norco

New member
תודה, עוד כמה שאלות...

1) החנות מחוייבת להחליף לי את המטען? 2) אם הם לא רוצים להחליף אני יכול לפנות ל-דל? 3) מה ההשפעה של ספק 65W על מערכת כמו שלי? שוב תודה על עזרתך!
 

ypm

New member
אתה צריך 90W לא סתם יש את ההודעה

בלחיצה על F3 ההודעה לפסיק לא הבנתי איזה נמצאת הנורה בספק כוח שלך אם תבדוק איך יצא המחשב באתר דל לפי הסרוויס טג לדעתי יהיה כתוב 90W
 

ypm

New member
תיקון מילים

בלחיצה על F3 ההודעה תפסיק לא הבנתי איפה נמצאת הנורה בספק כוח שלך אם תבדוק איך יצא המחשב מהמפעל באתר דל לפי הסרוויס טג לדעתי יהיה כתוב 90W
 

norco

New member
עוד דבר ששמתי אליו לב...

כאשר הסוללה לא מלאה ואני מחבר את המחשב לספק מתח, ועובד עליו, הוא רושם שהספק מחובר אבל לא מטעין. plugged in, not charging כלומר הוא מספק את המתח הנחוץ למחשב אבל לא מטעין....וזה דיי מבאס..כי אז אם נניח הגעתי לך-10% סוללה ואני מחבר את המחשב לחשמל...אני תלוי רק בחשמל מהשקע כדי לעבוד, ובמידה ואני רוצה להתנייד איתו ולבנות על סוללה, אני פשוט לא יכול!! אני יפנה בום ראשון לחנות שבה קניתי ואדרוש ספק מתח אחר.
 

ypm

New member
כמו שאמרתי , ראשית עליך לעבוד עם ספק כוח

הנכון ואחרי אם עדיין ישנה בעיה לבדוק לבד ואו להעזר בתמיכה של דל איפה קנית את המחשב ?
 
למעלה