שאלה על נמ"קים וקווי שירות

connex

Active member
שאלה על נמ"קים וקווי שירות

שאלות (לא הכוונה)
שאלה על נמ"קים וקווי שירות
קראתי תלונות על אגד בעבר ובהווה על כך שיש קווים שצריך וניתן לתגבר. אגד מפעילה נמ"קים לעיתים גם בשעות העומס הכוללים רכבים ונהגים יש סיבה מסויימת מדוע לא משבצים את הנהגים והאוטובוסים בקווי תחבורה ציבורית רגילה ואת הנמ"קים יפעילו באמצעות חברות הבת אגד תעבורה ואגד תיור? הרי כך קווים יתוגברו ובייחוד כאלו המצריכים שימוש ברכבים בין עירוניים ובעצם אגד ממלאת חוזים מול המפעלים אבל באמצעות חברות בנות
 

amithi1

New member
כסף...

שאלה על נמ"קים וקווי שירות
קראתי תלונות על אגד בעבר ובהווה על כך שיש קווים שצריך וניתן לתגבר. אגד מפעילה נמ"קים לעיתים גם בשעות העומס הכוללים רכבים ונהגים יש סיבה מסויימת מדוע לא משבצים את הנהגים והאוטובוסים בקווי תחבורה ציבורית רגילה ואת הנמ"קים יפעילו באמצעות חברות הבת אגד תעבורה ואגד תיור? הרי כך קווים יתוגברו ובייחוד כאלו המצריכים שימוש ברכבים בין עירוניים ובעצם אגד ממלאת חוזים מול המפעלים אבל באמצעות חברות בנות
כסף...
אני מניח שנמ"ק מכניס יותר מאשר נסיעה ציבורית. אני לא בטוח שלאגד תיור ואגד תעבורה יש אוטובוסים מיותרים יותר מאשר לאגד, שכן גם האוטובוסים שלהם בפעילות בשעות השיא. כמו כן אני לא בטוח אם האחזקה של אגד באגד תעבורה ואגד תיור היא 100%. אם לא מדובר באחזקה מלאה, הרי שחלק מאותם רווחים יעברו לגורמים אחרים שאינם אגד, כלומר משתלם יותר להפעיל את הקו באופן עצמאי. ודבר אחרון, יתכן שבעקבות עומסים בקווים מסויימים שלא זוכים בתגבור, משרד התחבורה יפנה לאגד ואגד ישיבו שאין להם אוטובוסים פנויים לבצע את התגבור, והפתרון המתבקש יהיה לתת לאגד סובסידיה נוספת לרכישת אוטובוסים עבור תגבור הקווים... בקיצור אין לאגד אינטרס לוותר על קווי נמ"ק בשביל נסיעות ציבוריות.
 
"אגד תעבורה" - השם עצמו מעיד על אחזקה פחותה

כסף...
אני מניח שנמ"ק מכניס יותר מאשר נסיעה ציבורית. אני לא בטוח שלאגד תיור ואגד תעבורה יש אוטובוסים מיותרים יותר מאשר לאגד, שכן גם האוטובוסים שלהם בפעילות בשעות השיא. כמו כן אני לא בטוח אם האחזקה של אגד באגד תעבורה ואגד תיור היא 100%. אם לא מדובר באחזקה מלאה, הרי שחלק מאותם רווחים יעברו לגורמים אחרים שאינם אגד, כלומר משתלם יותר להפעיל את הקו באופן עצמאי. ודבר אחרון, יתכן שבעקבות עומסים בקווים מסויימים שלא זוכים בתגבור, משרד התחבורה יפנה לאגד ואגד ישיבו שאין להם אוטובוסים פנויים לבצע את התגבור, והפתרון המתבקש יהיה לתת לאגד סובסידיה נוספת לרכישת אוטובוסים עבור תגבור הקווים... בקיצור אין לאגד אינטרס לוותר על קווי נמ"ק בשביל נסיעות ציבוריות.
"אגד תעבורה" - השם עצמו מעיד על אחזקה פחותה
מ-100%. 50% אגד, 50% תעבורה. באגד תיור יש לאגד 100%.
 

846

Active member
בקרוב תתחיל לראות אוטובוסים

שאלה על נמ"קים וקווי שירות
קראתי תלונות על אגד בעבר ובהווה על כך שיש קווים שצריך וניתן לתגבר. אגד מפעילה נמ"קים לעיתים גם בשעות העומס הכוללים רכבים ונהגים יש סיבה מסויימת מדוע לא משבצים את הנהגים והאוטובוסים בקווי תחבורה ציבורית רגילה ואת הנמ"קים יפעילו באמצעות חברות הבת אגד תעבורה ואגד תיור? הרי כך קווים יתוגברו ובייחוד כאלו המצריכים שימוש ברכבים בין עירוניים ובעצם אגד ממלאת חוזים מול המפעלים אבל באמצעות חברות בנות
בקרוב תתחיל לראות אוטובוסים
של "אגד היסעים" שיבצעו בדיוק את מה שאמרת בנפרד מקווי השרות.
 

connex

Active member
אגד היסעים זאת חברה בת חדשה?

בקרוב תתחיל לראות אוטובוסים
של "אגד היסעים" שיבצעו בדיוק את מה שאמרת בנפרד מקווי השרות.
אגד היסעים זאת חברה בת חדשה?
השם קצת מצלצל מוכר,זה לא החברה שהפעילה את הקווים המהירים 370 ו380 לצד מטרופולין לפני אגד תעבורה?
 
למעלה