שאלה על מצלימות דיגיטליות, לטיילים

sitvaniyot

New member
שאלה על מצלימות דיגיטליות, לטיילים

חבריה, אחרי שהמצלימה שלי שבקה חיים בגיל 8 חודשים, וזו של בני התקלקלה כבר בחודש הראשון, מה נסיונכם? האם ניתן לסמוך על מצלימות אלו בטיולים ארוכים? ואיך מסתדרים בטרקים עם הצורך להטעין את הבטריה? האם הדיגיטלית טובה רק לשימוש ביתי, או שניתן לסמוך עליה ולנו סתם היה מזל רע? (המצלימות היו משתי חברות שונות)
 

HelloweeN

New member
מאוד מאוד פשוט.

להיות חכמים ולקנות מצמלות איכותיות שעובדות על 2 בטריות AA רגילות. לוקחים מלאי של בטריות מוטענות חזקות (2500mAh ומעלה) ובמיקרה הצורך מקסימום קונים פה ושם כמה בטריות בחנות או מטעינים כשמגיעים לנקודת חשמל. ככה אתה לא משועבד לנקודת מתח חשמל. כמו כן, לי למשל יש מלאי זיכרון (3 וחצי גי'גה). או אופציה טובה יותר, אך טיפה יותר כבדה זה לקחת הארד דיסק קורא כרטיסים, ופשוט לרוקן עליו את הכרטיס בכל פעם שהוא מתמלא. **אם מישהו יודע איפה ניתן לרכוש כזה הארד דיסק בארץ - שישתף!
 

Temporary2

New member
../images/Emo45.gif

אני אמנם נסחבתי עם מצלמה של 4 בטריות AA, אבל הרווח בין טעינה לטעינה היה כמה מאות תמונות. וכמובן, אם כבר לוקחים בטריות AA\AAA ומטען - כדאי להשתדל שכל הציוד המופעל בחשמל ישתמש בכאלה...
 

Amoureuse

New member
כמה נקודות לשים לב

יש מצלמות שעובדות רק על בטריות AA חזקות (נטענות) ולא יעבדו על סוללות AA רגילות, ככה שלקנות סתם בחנות לא יעזור (לאמא שלי יש קאנון A70 או אחת מהסדרה וזה ככה). לי יש קאנון G3 עם סוללה נטענת. זה אכן חסרון בטרקים בלי חשמל, וסוללה נוספת זה 70$. מצד שני זו סוללה הרבה יותר חזקה. לי יצא הכי הרבה 5 ימים בלי חשמל ולא נגמרה לי הסוללה. אז אני לא אומרת שזה עדיף, אבל זה לא היה פרמטר אצלי בבחירת המצלמה וזה לא עשה לי בעיות.
 

Amoureuse

New member
ולגבי אמינות ונוחות

אין לי סטטיסטיקה, אז רק מנסיון אישי... אמנם נכון שזו מצלמה יותר מורכבת ויש יותר דברים שיכולים להתקלקל בהשוואה למצלמה מקבילה לא דיגיטלית. לי אישית היה קלקול רק עכשיו, המצלמה בת 3 ועברה טיול של 9 חודשים. מצד שני, לא יודעת בכלל איך אפשר לטייל בלי דיגיטלית, עם האפשרות לשמור ולגבות את התמונות, לא להיסחב עם פילמים, לצלם כמה שמתחשק ולעשות 10 טייקים עד כדי שבטוח יצא טוב, שלא לדבר על ההוצאה הכספית בכמות צילומים גדולה.
 

C H 4

New member
A70 עובדת על רגילות

(טיילתי עם מישהו שאיבד את המטען)
 

דף חלק

New member
אם במצלמות עסקינן, אז שאלה נוספת..

יש לי מצלמה דיי מאסיבית ויקרה (בשבילי בכל אופן). fuji s7000 אם מישהו מכיר. בכל מקרה, אני נוסע לחצי שנה בדרום אמריקה ומתלבט אם לקחת אותה או לקחת אחת יותר קומפקטית...
 

Amoureuse

New member
השאלה כמה צילום חשוב לך

אם זה תחביב רציני אצלך, אז כדאי לך להיסחב איתה. אתה פשוט תצטער כל פעם על התמונות שיכלו להיות לך... אם יש לך כזו מצלמה רצינית (לא מכירה אבל לפי מה שאתה אומר) אז אפשר להניח שזה המצב. אם זה לא כזה חשוב לך, אז באמת עזוב, זה סתם יכביש עליך ותקטר למה לקחת אותה.
 
למעלה