שאלה על מכס ובית מיון ת"א
הזמנתי מאיביי חבילה שהשווי שלה 32$ החבילה נשלחה בדואר רשום (לא EMS או DHL אלא דרך הדואר הרשום של הונג קונג) עכשיו, בהתחלה היא הגיעה לארץ, עקבתי אחריה במערכת של דואר ישראל באינטרנט יום אחרי שהיא הגיע, היה כתוב שהיא הגיע לבית מיון ת"א ותועבר לבית המיון חיפה ומשם תימסר לנמען. יום אחרי זה הסטטוס שוב השתנה, ונכתב הפעם : "הפריט התקבל מהונג קונג ב 28/08/2010 ומועבר ליחידת הדואר בית המיון ת"א לשם מסירתו לנמען" אני בכלל גר בצפון, ובדרך כלל תמיד חבילות מגיעות לת"א ומשם עוברות לחיפה לבית המיון, ואז ליישוב שלי בצפון. והפעם החבילה עשתה תהליך הפוך - יצאה מת"א לחיפה, ואז הסטטוס חזר והפך להיות שהחבילה שוב עברה לבית מיון ת"א - לשם מסירתו לנמען ? זה אומר בעצם שאולי הם עשו טעות והחזירו אותה לת"א בטעות? או שהמכס החליט שיש עליה מכס והחזיר אותה לשם. היא לא אמורה בסופו של דבר להגיע לדואר ביישוב שלי, ושם אם וכאשר אני אצטרך לשלם מיסים? או שאני אהיה חייב לנסוע לת"א לשחרר אותה ? כי לא מדובר על EMS או על חבילה שמצריכה עמילות מכס. תודה
הזמנתי מאיביי חבילה שהשווי שלה 32$ החבילה נשלחה בדואר רשום (לא EMS או DHL אלא דרך הדואר הרשום של הונג קונג) עכשיו, בהתחלה היא הגיעה לארץ, עקבתי אחריה במערכת של דואר ישראל באינטרנט יום אחרי שהיא הגיע, היה כתוב שהיא הגיע לבית מיון ת"א ותועבר לבית המיון חיפה ומשם תימסר לנמען. יום אחרי זה הסטטוס שוב השתנה, ונכתב הפעם : "הפריט התקבל מהונג קונג ב 28/08/2010 ומועבר ליחידת הדואר בית המיון ת"א לשם מסירתו לנמען" אני בכלל גר בצפון, ובדרך כלל תמיד חבילות מגיעות לת"א ומשם עוברות לחיפה לבית המיון, ואז ליישוב שלי בצפון. והפעם החבילה עשתה תהליך הפוך - יצאה מת"א לחיפה, ואז הסטטוס חזר והפך להיות שהחבילה שוב עברה לבית מיון ת"א - לשם מסירתו לנמען ? זה אומר בעצם שאולי הם עשו טעות והחזירו אותה לת"א בטעות? או שהמכס החליט שיש עליה מכס והחזיר אותה לשם. היא לא אמורה בסופו של דבר להגיע לדואר ביישוב שלי, ושם אם וכאשר אני אצטרך לשלם מיסים? או שאני אהיה חייב לנסוע לת"א לשחרר אותה ? כי לא מדובר על EMS או על חבילה שמצריכה עמילות מכס. תודה