שאלה על מוס שוקולד

aa100000

New member
שאלה על מוס שוקולד

היי, כחלק ממוס שוקולד (ממתכון) הקצפתי חלבונים עם סוכר לקצף יציב הבעיה היא, שמרגישים עכשיו במוס את הסוכר. יש דרך להציל אותו? המון תודה
 

bali

New member
מנהל
לצערי אין מה לעשות כרגע בנוגע לסוכר

בפעם הבאה, אם אתם רגישים למרקם הסוכר במוס, ממליצה להשתמש באבקת סוכר או סוכר דק בתוך המוס ולא בסוכר רגיל. עם הזמן ייתכן שהסוכר שנמצא כרגע במוס יתמוסס קצת, אבל לא יודעת תוך כמה זמן ואם בינתיים המוס לא יאבד מהאווריריות שלו, אז לא הייתי בונה על זה.
 

aa100000

New member
המון תודה! ועוד התייעצות

אני מכין קינוח כמו "בואנו" בבורגוס - קישור בעיקרון אלו גליליות ממולאות במוס שוקולד מצופות בשוקולד מריר. אין לי מתכון, אני פועל אינסטנקטיבית. קניתי גליליות ואני מתלבט לגבי סדר ההכנה, בהתחשב בעובדה שאני לא רוצה שהגליליות יאבדו מהפריכות שלהן. חשבתי למלא במוס שוקולד, לשים במקפיא\ לנעוץ מקל עץ ולאחר שקופא לטבול אותן בשוקולד מריר מדולל עם שמן. מה סדר הפעולות הכי כדאי כדי לשמור על כמה שיותר פריכות של הגליליות? תודה רבה!
 

bali

New member
מנהל
אין בעד מה ותשובות

ובעצם אתחיל בשאלה - האם הגליליות שקנית מצופות מבפנים בשוקולד? אם כן זה ישמור עליהן יותר פריכות גם עם המילוי. למיטב זכרוני רוב הגליליות הריקות שמוכרים מצופות מבפנים. הדרך שכתבת נשמעת טובה - למלא במוס ולהקפיא מייד, וכשזה קפוא לגמרי לטבול בשוקולד מומס עם טיפה שמן (או חמאת קקאו). אחרי הטבילה בשוקולד, הייתי מחזירה למקפיא (רק לוודא שהגליליות לא צמודות זו לזו שלא יידבקו), ומוציאה רק לפני ההגשה שקצת יפשירו. אפשר גם לגלגל בתוספות שונות מייד אחרי הטבילה בשוקולד - קוקוס קלוי, סוכריות לקישוט עוגות, אגוזים/שקדים קצוצים וכ"ו. אפשר גם לשים תוספות רק על הקצוות של הגליליות כדי לסגור אותן (לטבול בשוקולד מומס ואז לטבול בתוספת). "אלדו" עושים ככה עם גליליות ממולאות גלידה. מעולה.
 

drorit17

New member
אני מכינה עוגת מוס בשמנת מתוקה וכף סוכר,,,

מקציפה במקצף בלון חשמלי, ולא מרגישים את הסוכר.
 
למעלה