שאלה על מוסריות...

איוס

New member
שאלה על מוסריות...

אני נמצאת ב"מחלקת" הסינגלים כבר 4-5 חודשים
. בהתחלה היה לי מאד קשה לצאת עם גברים אחרים אבל עם הזמן התגברתי על המשבר והתחלתי לצאת
עכשיו אני לא בחורה של סטוצים או של סקס בדייט הראשון או השני אם לאמר את האמת ולכן אני "מחזיקה" יזיז שהוא גם החבר הכי טוב שלי עד שאני אמצא את האחד שלי... היזיז הזה יודע שזה משהו זמני ואין לו בעיה עם זה אבל ששאלתי היא.. האם זה בסדר
הגיוני וכו... או שזה עושה אותי
ה קצת
האם זה מוסרי לעשות את זה או שאין בכלל קשר
מה דעתכם
 
תלוי..

אם יש לו רגשות כלפיך, אז לדעתי זה לא ממש מוסרי, כי זה ניצול של רגשותיו. אבל אם גם הוא רואה בך רק ידידה, אז אני לא רואה שום בעיה בשני אנשים מבוגרים נהנים ביחד מתוך הסכמה הדדית (המשפט האחרון ממש נישמע כמו משהו מתוך שיעור בחחינוך מיני
)
 

איוס

New member
התכוונתי גם לגבי הדייטים שלי...

לא רק מבחינת היזיז שלי
 

איוס

New member
והתכוונתי גם לגבי הדייטים שלי...

כי עם היזיז אין בעיה.
 

sh53

New member
אשאל אותך כמה שאלות:

במידה ותכירי מישהו, אתם בתחילת הקשר ממש, יכול להיות שזה כן ויכול להיות שזה לא (הקשר יכול להגמר אחרי פגישה אחת או אחרי 4 -5 פגישות). במקרה כזה, מתי תפסיקי את הקשר עם היזיז? האם תרגישי נוח לצאת עם א' ולשכב עם ב' (הרי עד שאת לא יודעת שזה אמיתי וזה הגבר שאת מחפשת לעצמך , את בקשר אינטימי עם היזיז לא)? התחלת לשכב עם ב', שיש אפשרות לקשר ארוך טווח איתו, ומה לעשות הוא לא הכי טוב במיטה, האם זה לא ישפיע עלייך במובן זה שתחזרי ליזיז ותפסלי את הקשר רק בגלל זה?
 

איוס

New member
אז ככה...

אני חושבת שזה לא משנה כמה זמן ימשך הקשר, אם אני ימצא את עצמי בקשר שיכול להתפתח למשהו רציני אני לא יהיה עם א. ואני באמת לא ירגיש נח לצאת עם ב' ולשכב עם א'. תראי אני לא יפסול את ב' עם הסקס איתו לא הכי טוב כמו עם א'. גם א' לא היה הכי טוב שבעולם אבל היה לו את הרצון ללמוד והיום יש לנו סקס שחבל על הזמן. אם גם הוא ילמד/יפתח לדברים חדשים אז לא תיהיה שום בעיה אני חושבת שסקס טוב זה דבר מאד חשוב במערכות יחסים לא? בכל מקרה א' תמיד היה שם בשבילי. הוא המפלט שלי בין חברים כי מאז גרושיי היו לי 2 מערכות יחסים רציניות והוא היה לפניהם ואחריהם ותמיד יהיה שם...
 

voguemaster

New member
ולכן לדעתי

כנראה שקשר יזיזות מפריע בצורה כזו או אחרת למע' יחסים. זו תיאוריה שיש לי בנושא. מי שנמצא בקשר יזיזותי טוב באופן לא מודע לא ממש רוצה להיכנס לקשר יותר רציני עם אדם חדש. יש עוד אספקט לנושא - זו באמת בעיה להחליט מתי להפסיק את הקשר עם א' ולכן לדעתי זה יוצר בעיה כלשהי לפתח קשר. מצד אחד לא רוצים לוותר על א' (כי לכו תדעו מה ב' יהיה שווה) ומצד שני רוצים לוותר על א' בשביל הסיכוי ש-ב' יהיה כל מה שרצינו. רוב האנשים לדעתי לא יוותרו על הקשר היזיזותי.
 

sh53

New member
השאלה היא אם הנושא סוכם ביניכם

והוא יודע על כך, ולא שהוא רואה את הקשר כקשר מסוג א' שיכול להתקדם ולהתפתח ביניכם ליותר ויותר, ואת רואה את הקשר מסוג ב' - קשר ליזיזות בלבד. אם הוא יודע על כך והסכים לכך, אז אני לא רואה פה בעיה.
 

יובל

New member
איוס,

מניסיון,אני הייתי מפסיקה עם זה ומיד.. בהתחלה זה נראה הסידור המושלם-סקס זמין עם הידיד הכי טוב.פשוט הכי טוב שיש! אבל זה יכול לגרום לתופעות לוואי- דבר ראשון,קחי בחשבון שה"ידיד הכי טוב" שלך מאוהב בך ולא יודה בזה אבל את עומדת לשבור לו ת'לב. דבר שני, הקשר שלכם פשוט ימנע ממך להמשיך הלאה, ואת עלולה למצוא את עצמך פשוט נתקעת עם הסקס הזמין הזה לתקופה ארוכה מדי בלא יכולת לצאת מזה כי זה פשוט נוח לך..ואת תתחילי לתרץ לעצמך כל מיני תירוצים לא הכי משכנעים בעולם(אבל ישכנעו אותך כמובן)שימנעו ממך לחתוך ת'עניין. הבנתי שאת כן יוצאת עם בחורים,אבל שימי לב שאת באמת נותנת להם צ'אנס..
 
../images/Emo45.gif מסכים עם כל מילה

בעיקר לנושא של הצא'נס (מניסיון) זה מפריע . כולנו חולמים על הבת זוג המשולמת, ואנשים בפגישות הראשונות מתנהגים קצת בזיוף (בושה,פחד,לחץ) ומה שקורה שאנו פשוט פוסלים את האנשים מבלי אפילו ניסינו כל דבר מפריע (גם ככה המיטה חמה). אבל כשהמיטה קרה, הרבה יותר קל להיות פתוח לאנשים חדשים.
 
לא מסכימה עם כל מילה..

אם אתה מחפש רק סקס, אז אולי קל להגיד לא כש"המיטה חמה". אבל אם אתה מחפש משהו עמוק יותר, אז העובדה שיש סקס אופציונלי לא צריכה להשפיע. הרי בו נהיה כנים, היום אם אתה רוצה רק סקס אין שום בעיה להשיג אותו, הבעיה היא להשיג יותר מזה....
 
תגידי רגע משהו ותעני לי בכנות

מה את חושבת על קשר יזיזות בין שני המינים שנוצר דרך סקס ולפתע פתאום הגבר שהוא היוזם את הקשר המיני או קשר הרומנטי בואי נקרא לזה ככה מגלה רגשות מעבר לסתם סקס עם בת הזוג למיטה שלו כשמלכתחילה בת הזוג מחפשת משהו מעבר לקשר מיני סקסי רומנטי עם שרמנטי שכמותו? מבינה את השאלה? אשמחש לשמוע ממך תשובה מה קורה אם וכאשר מתפתחת לה יזיזות גרידא רומנטית כלשפתע הגבר מתחיל להתעניין בתחומי ההתעניינות של בת זוגו למיטה?
 
אני מודה שהלכתי לאיבוד...

(לא אמרת פניה שניה שמאלה??
) שאלת "מה קורה כשהגבר מתחיל להתעניין בתחומי ההתעניינות של האישה", לא ברורה לי מה הבעיה. קשר "יזיזות" (שונאת את המילה הזו..) לדעתי בד"כ יכלול משהו מעבר. קשה להיות עם מישהו בלי לפתח חברות מסוג כלשהו, ובאופן טיבעי חברים מדברים על דברים שונים גם על תחומי עניין משותפים.. ואם התפתחה אהבה מצידו וגם אני רוצה את זה אז "ברוך הבא" כמו שאומרים. כל עוד זה מקובל על שני הצדדים. הבעיה האמיתית היא מה קורה כשרק אחד מתאהב, זו למעשה הסכנה בקשר כזה. צריך להיות מספיק בוגר ויותר חשוב מזה - כנה עם עצמך - כדי לדעת לאן הקשר הזה הולך והאם מלכתחילה צריך להיכנס אליו.
 
אוקי תודה את רק מחזקת אותי בדעתי

ומחזקת את תחושת הבטן שלי כלפי קשר שכזה קשר יזיזוזי או קשר כמו שאת אוהבת להגדיר אותו קשר לאהבה רומנטית כזה
 
לא תמיד אפשר להכליל

אני לא אומרת שזה מצב אידאלי וטיבעי, אבל זה ממש לא חייב להתסיים בהתאהבות או בחוסר רצון להתחיל קשר אחר. אם היא לא מאוהבת בו, אין שום סיבה שהיא תרגיש חסומה. שורה תחתונה, אני חושבת שרק צריך לוודא שאכן אין אהבה רומנטית משום כיוון.
 

איוס

New member
אין בנינו אהבה רומנטית.

לפחות מבחינתי אני בטוחה שלא. והוא... הוא תמיד אמר שאין פה שום אהבה רומנטית הוא לעולם לא רמז שיכול להיות או שהוא רוצה יותר מהקשר שלנו. והוא לא בחור ששותק אני בהחלט חושבת שאם הוא היה רוצה הוא היה אומר. העניין שלנו זה כבר למעלה משנתיים ככה. לי היו חברים לו היו חברות אם היתה פה איזו שהיא התאהבות הייתי יודעת על זה מזמן לא?
 

יובל

New member
תראי,

אני חושבת שעצם העובדה שזה למעלה משנתיים כבר צריך להדליק לך נורה אדומה..זה לא שאני אומרת חס וחלילה שזה לא טבעי שלא מצאת את "אהוב ליבך" כבר שנתיים ומשהו פה התפקשש, אלא שפשוט נראה שהמצב הזה נוח לך..ואת לא ממהרת לשום מקום.עכשיו שאלה, מה עם הבחור? גם לו לא הייתה אף אחת כבר שנתיים?
 
למעלה