שאלה על טייטל ועל MASKING

tiramisu1

New member
שאלה על טייטל ועל MASKING

היי - קניתי דומיין ב-GO DADDY ועשיתי FORWARD לנתיב בו מאוחסן האתר שלי. כמובן עשיתי גם MASKING כדי שכשהאתר נטען ימשיכו לראות את הדומיין שרכשתי. הכול עובד בסדר, אלא ש.... הTITLE "דורס" את הטייטלים שהזנתי לכל עמוד ועמוד, ומציג את הדומיין עצמו. העניין הוא שבעמוד הגדרות הMASKING באזור הניהול של הדומיין בגו דדי, אני יכול להזין טייטל רק באנגלית (אם מזינים בעברית יוצאים סימני שאלה). מה עושים? אני בטח לא הראשון שקונה דומיין בGO DADDY ורוצה טייטל עברי לאתר שלו
תודה!
 

BoR|S

New member
אני הייתי מנסה לכתוב ביוניקוד...

ובאופן כללי, ה-Masking הזה שעשית, הוא בעצם עושה שימוש בפריים של 100% מהמסך, ולכן הגיוני שהוא ישמור על הכותרת של העמוד שמגדיר את הפריימים. אם יש לך אפשרות פיזית לערוך את העמוד שמגדיר את הפריימים, אולי אפשר לכתוב איזשהו סקריפט שיעשה את העבודה בשבילך.
 

tiramisu1

New member
אתה יכול לפרט טיפה על היוניקוד?

איפה אני מוצא את זה? תודה.
 

cpmaster

New member
למה עשית forward?

תבקש מחברת האחסון שלך את כתובות הDNS שלהם (nameservers) ותגדיר אותם בדומיין. תגדיר בחשבון שלך בחברת האחסון את הדומיין ושלום על ישראל הtitle שלך לא ידרס יותר. אין שום צורך לעבוד עם forward או עם masking.
 

tiramisu1

New member
כי האתר לא נמצא בחברת אחסון אלא

על שרת של חבר, בתיקייה משלי. זה עדיין אפשרי? ואם כן - איזה פרטים אני צריך לתת לחבר ואיזה הוא צריך לתת לי? תודה!
 

cpmaster

New member
זה אפשרי בתנאי...

זה אפשרי בתנאי שלחבר יש אפשרות לאחסן יותר מדומיין אחד. במידה וכן, אתה צריך להגיד לחבר להגדיר דומיין חדש בפאנל ניהול שלו לתת לך את כתובות הDNS של השרת ומשם פרטי FTP וכדומה, אני מאמין שתסתדר.
 
למעלה