Ccyclist
Well-known member
כי בפריס, בניגוד לברלין או לונדון יש מערכת מרכזית בלבד.
תיאורך את מטרופולין ירושלים רבתי הישראלי כדל אוכלוסין נכון (אם כי באוטופיה נוסח פרס בית לחם ורמאללה יוצרות מטרופולין אמיתי מצפון ודרום) וברוב המערכות שאני מכיר הליבה נתמכת ע"י ענפים פרבריים.
 
בפריס לעומת זאת המטרו לא יוצא את גבולות הרבעים אל המטרופולין, ועובדתית מדובר בשטח דומה (השוותי בגוגל מפות) אז זו דוגמה קונקרטית של משהו שלא נסמך על מטרופולין מלא בתא שטח בגודל דומה.
כי בפריס, בניגוד לברלין או לונדון יש מערכת מרכזית בלבד.מה הקשר בין פריז לי-ם?
חוץ מ2 אותיות משותפות בשם?
ומה הקשר בין מספר הקווים לכמות האוכלוסיה? או הרציונל מאחרי פעולת חילוק אריתמטית פשוטה בעיר של 2+ מיליון איש עם "עורף" של 10 מיליון כמדד לכמות הקווים הנדרשים במקרה של י-ם?
תיאורך את מטרופולין ירושלים רבתי הישראלי כדל אוכלוסין נכון (אם כי באוטופיה נוסח פרס בית לחם ורמאללה יוצרות מטרופולין אמיתי מצפון ודרום) וברוב המערכות שאני מכיר הליבה נתמכת ע"י ענפים פרבריים.
 
בפריס לעומת זאת המטרו לא יוצא את גבולות הרבעים אל המטרופולין, ועובדתית מדובר בשטח דומה (השוותי בגוגל מפות) אז זו דוגמה קונקרטית של משהו שלא נסמך על מטרופולין מלא בתא שטח בגודל דומה.