שאלה על המטרונית

מצב
הנושא נעול.

zola15

New member
שאלה על המטרונית

שאלה על המטרונית
שלום,

יש לי שאלה לגבי התקופה שבה אוטובוסים של אגד נסעו על המת"צ שמשמש היום רק את המטרונית :

האם האוטובוסים האלו השתמשו בתחנות החדשות של המטרונית? הרי המרחק בין התחנות האלו גדול יחסית ומיועד למערכת מסוג BRT ולא לקווים מקומיים, הלא כן ?
 

נתנאל531

Well-known member
התחנות היו אותם תחנות

שאלה על המטרונית
שלום,

יש לי שאלה לגבי התקופה שבה אוטובוסים של אגד נסעו על המת"צ שמשמש היום רק את המטרונית :

האם האוטובוסים האלו השתמשו בתחנות החדשות של המטרונית? הרי המרחק בין התחנות האלו גדול יחסית ומיועד למערכת מסוג BRT ולא לקווים מקומיים, הלא כן ?
התחנות היו אותם תחנות
המרחקים נראים אומנם גדולים, אך מדובר באזור מסחר ותעשיה, ולא באזור מגורים, ולכן חשיבות מרחק התחנות - נמוכה יותר. היתרון היחידי היה שקוי אגד לא עצרו סתם בתחנות שלא היו בהם נוסעים שבקשו לעלות או לרדת, שלא כמטרונית שעוצרת בטקסיות בכל תחנה. מצד שני, עליית נוסעים תוך כדי תשלום מדלת אחת - הייתה איטית בהרבה בשעות העומס, בהשוואה למטרונית.
&nbsp
בתקופה שהיה נת"צ בצד ימין של הכביש, הייתה תחנה בכניסה למפעל גדות, דומני שזה החריג היחידי של תחנה שבוטלה בין הנת"צ למת"צ באזור צ.ק. אתא - לב המפרץ. בחלק שבין צומת צבר לקריון היו 2 תחנות בכל אחד משני צידי הכביש (לא סמוך לצומת) שבוטלו שלא בצדק גם למטרונית וגם לקווי אגד שנוסעים על הכביש הרגיל, יכול להיות שהייתה עוד תחנה כזו דרומה יותר.
 
בנוסף:

התחנות היו אותם תחנות
המרחקים נראים אומנם גדולים, אך מדובר באזור מסחר ותעשיה, ולא באזור מגורים, ולכן חשיבות מרחק התחנות - נמוכה יותר. היתרון היחידי היה שקוי אגד לא עצרו סתם בתחנות שלא היו בהם נוסעים שבקשו לעלות או לרדת, שלא כמטרונית שעוצרת בטקסיות בכל תחנה. מצד שני, עליית נוסעים תוך כדי תשלום מדלת אחת - הייתה איטית בהרבה בשעות העומס, בהשוואה למטרונית.
&nbsp
בתקופה שהיה נת"צ בצד ימין של הכביש, הייתה תחנה בכניסה למפעל גדות, דומני שזה החריג היחידי של תחנה שבוטלה בין הנת"צ למת"צ באזור צ.ק. אתא - לב המפרץ. בחלק שבין צומת צבר לקריון היו 2 תחנות בכל אחד משני צידי הכביש (לא סמוך לצומת) שבוטלו שלא בצדק גם למטרונית וגם לקווי אגד שנוסעים על הכביש הרגיל, יכול להיות שהייתה עוד תחנה כזו דרומה יותר.
בנוסף:
בדרך ההגנה, שבה המטרונית נוסעת בנתיב הימני, ישנן שתיים או שלוש תחנות שמשמשות את קווי האוטובוס הרגילים בלבד, ואינן תחנות מטרונית. האוטובוסים נכנסים למפרץ, כך שלא יעכבו את אוטובוסי המטרונית, שאינם עוצרים.
 

zola15

New member
תודה רבה

התחנות היו אותם תחנות
המרחקים נראים אומנם גדולים, אך מדובר באזור מסחר ותעשיה, ולא באזור מגורים, ולכן חשיבות מרחק התחנות - נמוכה יותר. היתרון היחידי היה שקוי אגד לא עצרו סתם בתחנות שלא היו בהם נוסעים שבקשו לעלות או לרדת, שלא כמטרונית שעוצרת בטקסיות בכל תחנה. מצד שני, עליית נוסעים תוך כדי תשלום מדלת אחת - הייתה איטית בהרבה בשעות העומס, בהשוואה למטרונית.
&nbsp
בתקופה שהיה נת"צ בצד ימין של הכביש, הייתה תחנה בכניסה למפעל גדות, דומני שזה החריג היחידי של תחנה שבוטלה בין הנת"צ למת"צ באזור צ.ק. אתא - לב המפרץ. בחלק שבין צומת צבר לקריון היו 2 תחנות בכל אחד משני צידי הכביש (לא סמוך לצומת) שבוטלו שלא בצדק גם למטרונית וגם לקווי אגד שנוסעים על הכביש הרגיל, יכול להיות שהייתה עוד תחנה כזו דרומה יותר.
תודה רבה
מעניין באמת מה הייתה הסיבה לביטול התחנות מצפון לצומת צבר..
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה