התחנות היו אותם תחנות
המרחקים נראים אומנם גדולים, אך מדובר באזור מסחר ותעשיה, ולא באזור מגורים, ולכן חשיבות מרחק התחנות - נמוכה יותר. היתרון היחידי היה שקוי אגד לא עצרו סתם בתחנות שלא היו בהם נוסעים שבקשו לעלות או לרדת, שלא כמטרונית שעוצרת בטקסיות בכל תחנה. מצד שני, עליית נוסעים תוך כדי תשלום מדלת אחת - הייתה איטית בהרבה בשעות העומס, בהשוואה למטרונית.
 
בתקופה שהיה נת"צ בצד ימין של הכביש, הייתה תחנה בכניסה למפעל גדות, דומני שזה החריג היחידי של תחנה שבוטלה בין הנת"צ למת"צ באזור צ.ק. אתא - לב המפרץ. בחלק שבין צומת צבר לקריון היו 2 תחנות בכל אחד משני צידי הכביש (לא סמוך לצומת) שבוטלו שלא בצדק גם למטרונית וגם לקווי אגד שנוסעים על הכביש הרגיל, יכול להיות שהייתה עוד תחנה כזו דרומה יותר.