שאלה על החיידק סטרפטקוקוס
לפני כחודש מצאו לי בנרתיק את חיידק STREPTOCOCCUS FAECALIS קיבלתי טיפול שכנראה לא התאים (מוקסיפן פורטה) כי האנטיביוטיקה לא הייתה בקופה
חזרתי היום לרופא והחיידק לצערי עדיין קיים
הוא הציע לנסות את האנטיביוטיקה זינאט אך הפעם ביקשתי מרשם פרטי וקניתי לבד את האנטיביוטיקה המומלצת במקרה זה ששמה פינברין פורטה, אין לי זמן לנסיונות אני בשבוע 37 ואני לא שפן...יותר קרוב ללויתן
ולשאלות:
למי היה כזה חיידק
באיזה שלב בהריון התגלה
האם מיץ חמוציות יכול להועיל במצב כזה
מה היו ההשלכות בלידה, אם בכלל
האם התינוק היה זקוק לאנטיביוטיקה
איזו אנטיביוטיקה אתן לקחתן
בקיצור כל מידע יעזור לי אגב הספר של בר לא ממש מעודד אבל אני אופטימית
תודה
לפני כחודש מצאו לי בנרתיק את חיידק STREPTOCOCCUS FAECALIS קיבלתי טיפול שכנראה לא התאים (מוקסיפן פורטה) כי האנטיביוטיקה לא הייתה בקופה