שאלה על הגירה לאירופה
שלום לכולם, אני רוצה לגור בהולנד. אני הבנתי שצריך למצוא מעסיק כי אין לי קרובי משפחה שם. אני מתכוון לעשות את הצעד הזה בעוד שנתיים פלוס מינוס. בינתיים אני מוכן ללמוד את השפה ולהשלים את לימודי (הנדסאי אלקטרוניקה) השאלה היא איך עושים את זה בדיוק. האמת שאני לא סגור על הולנד. אם יש מדינות שיותר קל להגר אליהן באירופה המערבית אז אני פתוח להצעות. ד"א יש לי אזרחות ישראלית בלבד. אז אם תוכלו לענות על השאלות שלי אשמח מאוד. בתודה, דויד.
שלום לכולם, אני רוצה לגור בהולנד. אני הבנתי שצריך למצוא מעסיק כי אין לי קרובי משפחה שם. אני מתכוון לעשות את הצעד הזה בעוד שנתיים פלוס מינוס. בינתיים אני מוכן ללמוד את השפה ולהשלים את לימודי (הנדסאי אלקטרוניקה) השאלה היא איך עושים את זה בדיוק. האמת שאני לא סגור על הולנד. אם יש מדינות שיותר קל להגר אליהן באירופה המערבית אז אני פתוח להצעות. ד"א יש לי אזרחות ישראלית בלבד. אז אם תוכלו לענות על השאלות שלי אשמח מאוד. בתודה, דויד.