שאלה על הגבלת פז"מ לסיירות

Dr Bugi

New member
שאלה על הגבלת פז"מ לסיירות

אהלן חבר'ה. ב-14 לאפריל יהיה לי פז"מ של שנה (כן כן עדיין צעיר..). אני ג'ובניק. אני רוצה לעבור לקרבי. המועד הבא שאני אוכל לעבור אל קרבי(אם בכלל) יהיה בגיוס של יולי-אוגוסט. מישהו יודע מה היא ההגבלת פז"מ כדי להגיע לסיירת או יחידה כמו מגלן למשל. אני לא מתכוון לסיירות שחותמים שם קבע (כמו שייטת וכדומה). האם זה בכלל אפשרי להגיע לסיירת עם פז"מ כזה. ואם לא אז יש אפשרות לחתום על ויתור פז"מ רק לכמה חודשים בודדים כדי להיות חריג "גבולי" מבחינת פז"מ? תענו בבקשהההה
 

Rico007

New member
שמע במגלן אתם חותם על ויתור פז"ם

במקרה הטוב של 10 חודשים במקרה הרע של כל השנה. ריקו.
 

Dr Bugi

New member
תודה..

למרות שמבחינת אימון מתקדם וכל זה, לפחות לפי מה שאני יודע אז מגלן והפלס"רים למיניהם המסלולים שלהם זהים מבחינת זמן. כמו כן הבנתי שבמגלן לא צריך לחתום קבע כמו בשייטת למשל. תראה, בגיוסים הבאים שיהיו ביולי-אוגוסט יהיה לי פז"מ של שנה ו-3 חודשים בערך. עכשיו המסלול של מגלן למשל הוא שנה ו-8, כך ששנה ו-3 חודש ועוד שנה ו-8 אני אהיה אוטוטו משוחרר מה שלא הגיוני. אתה בטוח בקשר לנתון שנתת על ה-10 חודש ויתור פז"מ (במקרה הטוב)? יש פה אולי עוד אנשים שיש להם מושג בקשר לזה?
 

Rico007

New member
אני לא אנפיץ לך סתם.. זה מה שהיה

לחברה שהגיעו למגלן מטיס אחרי 4 חודשים ועוד אחד שהגיע אחרי 8 חודשים כי הוא היה ג'ובניק כמוך בכל מקרה המסלול במגלן כיום שנה ו6 ולא ממש דומה למסלול של הפלסרים למיניהם. ריקו.
 

Dr Bugi

New member
תודה אחי, יש לך מושג בקשר

לפלס"רים איך זה הולך מבחינת ויתור פז"מ, כלומר כמה אני צריך לחתום אם בכלל?
 
למעלה