שאלה על איינפה :)

vbjhcf

New member
שאלה על איינפה :)

שלום לכולם אני טס עוד שבוע לאיינפה ומאוד מתרגש מכך, אבל אני צריך את עזרתכם הנדיבה בחישוב של כמה כסף להביא תיכנון של שבוע מטורף !! בכל מקרה, אני רוצה לדעת מה שווה ומה לא :מועדונים, חופים וכו`.. לאיזה פחים לא ליפול, כי בכל מקום בחו´´ל יש משהו שרוצה לעבוד עליך, ובדרך כלל יותר מפעם אחת. והכי הכי חשוב, אני חייב לדעת את המחירים שם. אם אפשר, כדי שאני ארגיש יותר טוב את המחירים במקום, לתת כמה דוגמאות, כמו : מוניות, שתיה במועדונים/פאבים, מסעדות וכו` ... מודה לכם מראש, ואשמח לדעת כל פרט שעלול לעזור לי. קובי.
 
יו אחי אני לא רוצה לאכזב...

אבל תתפלל שמה שקראתי באתר "למטייל" עדיין לא נכנס לתוקף בשבילך. היה כתוב שם שמהשנה ראש העיר(או הכפר כי זה מקום ממש קטן) רוצה השנה לעשות את המקום יותר ´משפחתי´ כלומר שיגיעו משפחות עם ילדים כמו לאנטליה ומרמריס שבתורכיה. לכן הוא אמר שיקפיד על פתיחה של מועדונים ופאבים לפי השעות שקבועות בחוק(אם נגיד צריך לסגור ב-4 לפנות בוקר אז יסגרו) ויקפיד על החוק בנוגע לשתייה חריפה. אם העיר לא תשתנה ותהיה כמו שנה שעברה אז המקום הוא פשוט אדיר - ואתה תהנה בו עד הגג. אני אישית לא הייתי אבל כל מי שהיה נהנה מאוד זה מקום קטן שמרכז בתוכו המון מקומות בילוי. מחירים יכול לתת לך בגדול ממה ששמעתי מאנשים אחרים אבל לא אוהב לומר דברים שאני לא בטוח מהם(כלומר משמועות) אז לכן לא ציינתי בהודעה זו מחירים מדוייקים אבל בגדול אני מאמין שבלי בית מלון 120-150 שקל ליום זה דיי והותר להנאות מעבר לגג בין אם מועדונים,שתייה חריפה,פאבים,מסעדות,ספורט מים,מוניות,אוטובוסים וכו´. והכי חשוב - אם לא תיתן שיעבדו עליך אז לא יעבדו עליך!!! תשאל אנשים,תברר בכמה מקומות לפני,אם אתה מרגיש שדופקים אותך תתמקח ומקסימום תעבור למוכר הבא.
 

vbjhcf

New member
יהיה מצויין :)

אחי, תודה רבה. הוא לא יצליח להפוך את הגן עדן הזה לכפר משפחות כל כך מהר. אם לעוד משהו יש עצות בשבילי, אשמח.
 

MSHARONI

New member
אייה נאפה../images/Emo98.gif../images/Emo41.gif../images/Emo39.gif

הייתי שם ביולי שנה שעברה במלון אניאס המקום לפי דעתי נועד לצעירים כל בוקר היינו בברכה או בים כי אין משהו אחר אין כ"כ אתרים לבקר בהם למרות שהיו רבים שהשכירו אופנועים ונסעו בכביש המרכזי של נפה הלוך ושוב להשכיר אופנוע עולה בין 14-20 לירות ליום לא זול בכלל הקניות שם לא זולות אבל גם לא יקרות בלילה הבילוי הוא תמיד באותו אזור - הסקוור כולם יודעים איפה זה המון המון דיסקו פאבים רובם כניסה בחינם ועוברים מאחד לשני תגיעו מוקדם ולא כמו שנהוג כאן ב12 \ 01:00 בלילה תגיעו באיזה עשר בלילה כי שם הכל נסגר מוקדם פתאום ב 14:00 בלילה הכל נעלם כולם הולכים חוץ ממי שנכנס לדיסקוטקים שעולים כסף . אין הרבה מה לקנות באיה נאפה אוכל- לפני הסקוור יש הרבה פאבים ומסעדות כמו פיצה האט - יש שם דיל טוב של אכול כפי יכולתך אם אתם צעירים. יש מקדונלדס ועוד לא חסר אוכל וארטיקים ושתייה אגב גם השתייה שם אלכוהול מאוד זולה........ בפאבים יותר מבמלון!!!!!! ת ה נ ו סה"כ היה כ י ף !!!!!
 
למעלה