שאלה-סלקלים

2בבטן

New member
שאלה-סלקלים

אמהות יקרות שאלה לי אליכן הבנתי שלא משחררים מביה''ח עם אין סלקלים לרכב הבעיה היא שאין לנו רכב וסביר להניח שאני אחזור הביתה במונית האם גם במקרה כזה צריך סלקל האם כדאי לנו לקנות סלקלים לתאומים שלנו אם אין לנו רכב בכלל? האם הם שימושיים בכלל? לי אישית הם סתם ניראים כבדים.... תודה רבה!
 
זה גם מה שאני שמעתי אבל יכול להיות שיש ביד

שרה סלקלים להשאלה,או שאולי תנסי להשיג משכנים חברים רק ליציאה מבית החולים.
 
נראה לי שבכל מקרה שווה לקנות כי

גם ביציאות לרופא, טיפת חלב, מישהו שבא לקחת וכו' - תמיד יש נסיעה ברכב (גם אם זה מונית). נסי לחפש ביד 2 או להשאיל מחברות. במקרה הגרוע יש סלקלים ממש זולים, סביב 400 ש"ח.
 

Almog6607

New member
בעיני את חייבת סלקלים

לא היתי נוסעת אפילו נסיעה של 2 דקות בלי.. לא היתי לוקחת אחריות ומונית זה רכב לכל דבר... ממליצה באמת לנסות להשיג מחברים או משפחה, ואם תרצי בכל זאת לקנות מוכרים סלקלים של סיגמא ובייביסייף ב200-300 שקל גם אם לא תשתמשי הרבה תוכלי בקלי קלות למכור ביד2 בשלב מאוחר יותר, סלקלים זה דבר שנחטף. ולגבי שימושי..זה שימושי והכרחי בכל נסיעה ברכב, אבל בהחלט תוכלי להשתמש בהם בבית להאכלה של בפיצים.
 

2בבטן

New member
תודה!

תודה על התגובות המהיריות!!!! ניראה לי שהכי טוב לקנות את הסלקלים וזהו
 

רותוש

New member
מוסיפה על השאלה

אנחנו היינו בחנויות תינוקות, והמליצו לנו לקנות כיסאות לרכב, ולא סלקלים. כי לא מומלץ שהרבה זמן תינוק יהיה בתוך התנוחה של הסלקל, ושווה פשוט עגלה של שכיבה מלאה + כיסאות קבועים לרכב, שמתאימים עד לגיל גדול יותר, וכך לא צריך לקנות פעמיים. אז לא ישחררו לנו אותם מבית החולים? אם נביא פשוט עגלה, ונוריד אותם לכיסאות הבטיחות של הרכב (
)
 
גם אני לא חובבת סלקלים מהסיבה שפיזיוטרפיסטים

לא ממליצים לשהות הרבה זמן בסלקל אלא על משטח ישר,אם את קונה כיסאות לרכב, בבה"ח דורשים לראות את הכיסאות ואז משחררים אותך.דרך אגב לכיסאות לרכב יש מקטיו מבד שמתאים לקטנטנים ותופס אותם מכל הכיוונים.
 

lichy מתוק

New member
באיכלוב לא דורשים לראות כלום

הפעם החלטנו לקנות ישר כסאות רכב (יש ל שני ילדים גדולים שלהם היו סלקלים), אחרי קבלת ההחלטה נרכשו הכסאות אחר כבוד והותקנו ברכב. כהשתחררנו מבית החולים הגענו עם העגלה (טנק- ג'וגר עלית) החננו אותה בתינוקיה וככה יצאנו מבית החולים לאוטו. הם מבקשים לא לקחת על הידים- מתוך ראיה בטיחותית אבל אם תחליטי אף אחד לא יוכל לעצור אותך, הם לא שאלו אפילו על אמצעי "הסעה" ולא עניין אף אחד אם יש או אין לנו. בנוגע לעל הידיים- גם אני לא הייתי רוצה לקת אחד מהם על הידיים עד לאוטו- החניון לא מאד קרוב וזה מאד לא בטוח אבל אם יש מנשא (או שניים במקרה שלנו) ואת יכולה לקחת אחד מהם (אחרי לידה/ניתוח) לא נראה לי שצריכה להיות איזושהי בעיה. לידה קלה ובמועד.
 
לא ממליצה על כסאות לרכב לתינוקות שרק נולדו

כשאלה ומתן היו בני 7 חודשים , אני קניתי כסאות לרכב שאמורים להתאים מגיל לידה, והם עדיין די טבעו בכיסא, והילדים שלי לא קטנטנים. בכסאות בטיחות אין זוית שמתאימים לתינוקות בני יומם, הילדים שלי בני 9.5 חודשים ועדיין לא יושבים, ורק בזמן האחרון מצאו לעצמם את הזוית הנוחה בכסא, לא מצליחה להבין איך תינוק בן יום יסתדר בכסא כזה. ממליצה לקנות סלקלים פשוטים ולא יקרים לתקופה הראשונה, ורק אח"כ לקנות כסא בטיחות. מה עוד שהסלקלים מאוד משמשים אותי כשאני לבד עם הילדים ושניהם רוצים בקבוק בו זמנית, כשהם אוכלים ארוחות מוצקים (פירות, מרק, גבינה) כי עדיין אין לנו כסאות אוכל (כי הם לא יושבים), וכמובן כששניהם בוכים בו זמנית וצריך להרגיע אותם ביחד. רעות שעדיין רואה בפורום הזה בית חם....
 

lichy מתוק

New member
ואני דווקא כן

אנחנו מאד אוהבים את הכסאות שלנו (אוונפלו טריומף DLX), הילדוד'ס נסעו איתם הביתה מבית החולים (שניהם היו פחות מ3 ק"ג לא הרבה אבל פחות), הזוית מצוינת, ההגנה מצוינת ואיכות הכסא אין בכלל מה להשוות לסקל (ואני בוגרת שני סלקלים- מקסי קוזי עם הגדול ואוונפלו משהו עם האמצעית). חוץ מזה שאני מביעה מחאה על השם סלקל- זה קל זה? סלכבד יהיה יותר נכון. "ככסאות" בבבית נרכשו 2 טרמפולינות שמשמשות אותנו גם היום לפעמים (ולנו דווקא יש כסאות אוכלל כאלה שעוד לא יושבים אבל הטרמפולינה היא סבבה לכל מיני זמנים אחרים). שוב הכל עניין של גישה. (את לא כועסת על חוו"ד שונה נכון?)
 

רותוש

New member
הדיון הזה בניכן היה ממש חשוב ועזר לי ../images/Emo140.gif

וממש כייף לראות כאן בפורום את היחס החם שלכן אחת לשנייה. הבנתי שאם אני אלך על כיסאות, אז אני אבדוק היטב היטב שיש להם אופציות נוחות לשינוי זווית, וספוגים שיכולים להקטין את הנפח הפנימי של הכסא. ואני אעשה את החושבים שלי לפי המידע הזה מה באמת עדיף לנו. המון תודה לשתיכן!
 

פיציקים

New member
מצטרפת על ההמלצה על הטריומף איוונפלו DLX

כסא מנהלים קטן- נוח ובטיחותי מאוד מאוד ובהחלט נותן פתרון לטווח ארוך. הוא מגיע עם ספוגים להקטנה ואני קניתי עוד מקטין לראש. הדבר היחיד שצריך לקחת בחשבון זה שהטריומף הוא קצת רחב בהשוואה לכסאות אחרים ואם יש שלושה ילדים ושלושה כסאות בטיחות מאחור (או שניים ובוסטר) זה קצת צפוף (בכל מקרה צפוף עם שלושה כסאות אבל במכוניות לא גדולות הדלת פשוט לא נסגרת...). בהצלחה!
 
ולכל בנות פורופ מרובה עוברים שמודאגות מפורום

ההמשך - לא תמיד אנחנו הולכות שם מכות ומלכלכות אחת על השניה. רק השבוע עשינו מפגש בוקר - אמהות וילדים ברחובות. היה נחמד אם ליצ'י לא היתה מבריזה לנו, אבל חפיף. יאללה - כולן ללדת אחרי שבוע 36 (ולא רגע לפני, כן???), מחכים לכם בפורום תו"ש
 

lichy מתוק

New member
רעה אחת ככה עושים ריגשי לאמא לתאומים

זהים בן ובת יש תאומים לגיסתי? כן זה בן ובת ולא הם לא זהים, לא הבן הוא זה בכחול ולא לא קשה.... מבטיחה לנסות לא להבריז שוב... מארגנת??
 
אני? מארגנת? בקושי מצליחה להחליט מה להזמין

לארוחת ערב, ואנחנו בדיונים על זה כבר מ-7 בערב.... יודעת מה ? אשכנע את TIA לארגן עוד מפגש בוקר....
 
למעלה