שאלה - סוף עונה 1 - טורצ'ווד

מוגלי7

New member
שאלה - סוף עונה 1 - טורצ'ווד

ראיתי לא מזמן את סוף העונה הראשונה של טורצ'ווד ("קפטן ג'ק הארקנס" ו"אחרית הימים") ועלתה לי שאלה - אם ביליס מיינג'ר "עבד" עם אבאדון ומטרתו הייתה לפתוח את הקרע כדי שאבאדון יעבור, למה הוא היה כל כך להוט להכשיל את צוות טורצ'ווד לפתוח את הקרע ולהחזיר את טוש וג'ק כשהם נתקעו בעבר?
 

timetraveler900

New member
אני לא כל כך זוכרת את הפרקים האלו

אבל אני מניחה שזה בגלל שאם הם כן היו חוזרים מן העבר, הם היו מסכלים את התוכנית שלו.... אבל כנראה יש יותר מזה.. ובטח זה לא השערה מבוססת אז אני אדע רק כשאני אצפה בהם...
 

מוגלי7

New member
זה הקטע, שהם חזרו...

וכדי לחזור הם היו צריכים לפתוח את הקרע - מה שהתחיל לשחרר דברים מתוך הקרע כולל אבאדון - מה שביליס ניסה לעצור, למרות שהוא עובד עם אבאדון ולמרות שהוא לא הראה שום נכונות לעצור אותו.
 

shiri93

New member
אאל"ט,

הוא אמר להם שאם הם ייפתחו את הקרע עוד יותר, הדברים יחזרו לקדמותם. זתומרת- ריס היה חי, זאתי שאוון התאהב בה הייתה חוזרת, ליסה גם אני חושבת ולא זוכרת מה עם טוש. ><
 

מוגלי7

New member
טוש היה עם אמא שלה

אבל את לא הבנת את מה שאמרתי - ביליס עבד עם אבאדון, כן? כדי לשחרר את אבאדון היה צריך לפתוח את הקרע, כן? אז למה בפרק 12 ("קפטן ג'ק הארקנס") ביליס ניסה לעצור את טורצ'ווד מלפתוח את הקרע כשג'ק וטוש היו תקועים בעבר?
 

Yaki J

New member
אין ממש הסבר, זו אחת הסיבות שהפרק קיבל ביקורת

קשה מהמבקרים שסברו שהוא הורס את כל הרושם הטוב של קודמו, ושהוא מלא בחורים עלילתיים בלתי מוסברים. אם אתה ממש ממש רוצה אני אחפש בספר של טורצ'ווד אם יש איזשהו הסבר מומצא שהם כתבו כדי לנסות להסביר.
 

shiri93

New member
אהה~

יו. אני כזה 'אני כבר לא זוכרת מה היה בפרק הזה בגלל שלא ראיתי טורצ'ווד כבר הרבה זמן' ואז כזה שיחקתי עם איזה חוט שהיה לי ליד המסך והרהרתי.. והבנתי! הוא ניסה לחבל בדרך ה'רגילה' של פתיחת הקרע (שדורש את הדבר ההוא שטוש ניסתה להעביר לגוון, אוון ויאנטו) כי ככה אפשר לשלוט בדברים שיוצאים/נכנסים דרך הקרע, בשביל שהם יפתחו את הקרע בצורה ה'לא רגילה' שאי אפשר לשלוט על הקרע עצמו.
 

shiri93

New member
לא ממש.

התשובה באה פתאום ככה כשנזכרתי שהוא הפריע לטוש כשהיא צילמה את זה ואח"כ כשהוא מחק כמה מספרים כשהיא כתבה את ההמשך על הברכה שהייתה לה בתיק.
 
למעלה