שאלה מתוך המיצב של שנה שעברה

אשרת11

New member
שאלה מתוך המיצב של שנה שעברה

שלום לכולם במיצב של שנה שעברה הוצגה השאלה הבאה: בשקית גולות קטנה יש 15 גולות, ובשקית גולות גדולה יש 30 גולות. אמא קנתה שתי שקיות גדולות ושתי שקיות קטנות. לאחר שחילקה את הגולות שווה בשווה בין ארבעת ילדיה, נשארו לאמא כמה גולות. כמה גולות קבל כל ילד ? כמה גולות נשארו לאמא? ועכשיו לשאלתי: האם לפי דעתכם כותבי השאלה התכוונו לפתרון יחיד בו נחלק 90 גולות לארבעה ילדים? או כל צרוף אחר אפשרי כמו: כל ילד קבל 20 גולות וולאמא נשארו 10 גולות תודה מראש אשרת
 

גפן חוה

New member
התשובה השנייה - כמובן!

זוהי דוגמא לשאלה פתוחה שיש מספר פתרונות אפשרי.
 
למעלה