שאלה מקצועית

lirben barnash

New member
שאלה מקצועית

שלום לכולם.... בקשר למנוע 46AX, אם אני פותח ראש מנוע, ומנקה, אפשר אחר כך פשוט לסגור או שצריך לעשות משהו כדי להכניס קומפרסיה ? (סליחה על הבורות).... תודה...
 
קומפרסיה.........

לא מכניסים זה לא משהוא שניתן לראות זה פשוט מאוד החפיפה של החלקים במנוע אבל מה שאתה יכול לעשות זה לבדוק אם היה לוקטייט ואטמים ואם כן תקנה אטם חדש ותדביק את הברגים של הראש מנוע עם לוקטייט
 

Flat spin

New member
חס וחלילה להדביק את ברגי ראש ../images/Emo22.gif

המנוע עם לוקטייט. ובענין קומפרסיה, זה הלחץ הנוצר בתא השריפה (החלל הקטן שבראש המנוע) בזמן עלית הבוכנה. ככל שההתאמה בין הבוכנה והשרוול טובה יותר, כך מתקבלת קומפרסיה חזקה יותר. עם שחיקת המנוע (בלאי), בין בגלל שעות עבודה רבות בתנאים רגילים או בגלל חומרים זרים שחדרו אליו וגרמו לחריצים בבוכנה/שרוול, הקומפרסיה הולכת ופוחתת. כאשר הקומפרסיה יורדת מתחת שיעור מינימלי מסוים, המנוע מאבד מכוחו ופעולתו נהיית בלתי סדירה.
 

umbo

New member
תשובה פשוטה !!!!

כמה פעמים פתחת לבד את ראש המנוע של האוטו שלך ? בדיוק אותו מספר פעמים פותחים ראש מנוע של טיסן !!!! ללא סיבה טובה מאוד ובטח אם לא יודעים איך - לא פותחים מנוע !!!
 

נועם ג

New member
היי לירן

מה נשמע? אתה לא צריך לעשות שום דבר מיוחד בסגירה של המנוע חוץ מלבדוק שלא ניכנס איזה ליכלוך כלשהוא לחלל העבודה ולוודא שאתה לא שוכח לשים את האטם... תיזהר עם הברגים של הראש מנוע...הם אוהבים להיטחן ואין אליהם כל כך גישה עם פלייר וכאלה יום טוב:)
 

ValaZ

New member
כן הברגים של הראש מנוע באמת מעצבנים

כשהם סגורים חזק זה בעיה (שבמקרה יצא לי להתמודד איתה השבוע...)
 

amifi

New member
מצטער על האיחור

אבל יש דבר חשוב מאוד שסוגרים ראש מנוע. את הברגים צריך לסגור הבהצלבה וכל פעם מהדקים קצת ואוד. עד שלבסוף הראש כסור כהלחה.
 
נכון לירן... ../images/Emo46.gif בשביל מה לפתוח?

 
ממש לא... זה נראה לך הגיוני

ללכת עד לשם??? באוטו זה עוד קשה... ועוד ללכת? פחח..
 

Rtitan

New member
לירן, לא נראה לך מוזר?...

שיקדישו שירשור שלם לפיצול אישיות שלך?
 

kugar

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

 
למעלה