שאלה מעניינת בקשר לרכבת ולבנימינה
שאלה מעניינת בקשר לרכבת ולבנימינה
שלום לכם, אני חובב רכבות ונוסע קבוע בקוי חדרה-בנימינה, בנימינה-חיפה האם מישהו בפורום הזה יכול להסביר כיצד ומדוע הפכה בנימינה לצומת רכבות כ"כ מרכזית בארץ - כידוע כמעט כל הרכבות הישירות בין חיפה לתל אביב עוצרות באמצע בתחנת בנימינה והרכבת הפרברית מרחובות מגיעה רק עד בנימינה - ושם צריך להחליף רכבת ולעלות על הרכבת הישירה לתל אביב שהיא תמיד מפוצצת בנוסעים (בהיותה הקו העמוס ביותר בארץ) אף פעם אין שם מקום לשבת למי בשבא מהפרברים ובמקרים יותר קיצוניים (ימי א' בבוקר) גם אין מקום לעמוד. בכלל למה קיים הקטע הזה שמי שנוסע מהפרברים (אשדוד, רחובות, הרצליה חדרה, נתניה וכו') צריך להחליף רכבת בבנימינה? מדוע הרכבת הפרברית לא ממשיכה עד חיפה (או נהריה). מה ההגיון שקבע שצריך לדחוס נוסעים של 2 רכבות לתוך רכבת אחת (ישירה ופרברית לתוך הישירה). בכלל למה זה קורה דוקא בבנימינה - למה לא למשל בחדרה שנמצאת בדיוק באמצע בין חיפה לתל אביב והיא כידוע גם עיר יותר גדולה ומרכזית מבנימינה מעניין אותי גם לדעת האם מישהו יודע האם צפוי להיות שינוי בסידור הלא נוח הזה של החלפת רכבות? עומר.
שאלה מעניינת בקשר לרכבת ולבנימינה
שלום לכם, אני חובב רכבות ונוסע קבוע בקוי חדרה-בנימינה, בנימינה-חיפה האם מישהו בפורום הזה יכול להסביר כיצד ומדוע הפכה בנימינה לצומת רכבות כ"כ מרכזית בארץ - כידוע כמעט כל הרכבות הישירות בין חיפה לתל אביב עוצרות באמצע בתחנת בנימינה והרכבת הפרברית מרחובות מגיעה רק עד בנימינה - ושם צריך להחליף רכבת ולעלות על הרכבת הישירה לתל אביב שהיא תמיד מפוצצת בנוסעים (בהיותה הקו העמוס ביותר בארץ) אף פעם אין שם מקום לשבת למי בשבא מהפרברים ובמקרים יותר קיצוניים (ימי א' בבוקר) גם אין מקום לעמוד. בכלל למה קיים הקטע הזה שמי שנוסע מהפרברים (אשדוד, רחובות, הרצליה חדרה, נתניה וכו') צריך להחליף רכבת בבנימינה? מדוע הרכבת הפרברית לא ממשיכה עד חיפה (או נהריה). מה ההגיון שקבע שצריך לדחוס נוסעים של 2 רכבות לתוך רכבת אחת (ישירה ופרברית לתוך הישירה). בכלל למה זה קורה דוקא בבנימינה - למה לא למשל בחדרה שנמצאת בדיוק באמצע בין חיפה לתל אביב והיא כידוע גם עיר יותר גדולה ומרכזית מבנימינה מעניין אותי גם לדעת האם מישהו יודע האם צפוי להיות שינוי בסידור הלא נוח הזה של החלפת רכבות? עומר.