שאלה מסימולציה של האתר פסיכומטרי

Yaniv_r

New member
שאלה מסימולציה של האתר פסיכומטרי

תר' 21 , פרק 5: במערכת צירים נתון ישר המחבר בין הנקודות : x = -1 y = 3 ובין הנקודות: x = 4 y = -2 נקודות החיתוך של הישר עם צירי ה X ו Y יוצרות משולש: 1. ישר זווית ושווה שוקיים. 2. שווה צלעות. 3. ישר זווית שאינו שווה שוקיים. 4. ישר זווית שבו ניצב אחד כפול באורכו מהניצב האחר. ניסיתי ליצור משולש ובו הנק' האלה הם היתר ויוצא לי משולש ישר זווית עם שני ניצבים של 5 , אבל אני לא חושב שממנו ניתן להסיק לגבי המשולש הפנימי כפי שנדרש בשאלה או בקיצור.. נתקעתי ! תודה.. .
 

ami174

New member
תשובה

את העיקר עשית, עכשיו נותר רק להבין ששני המשולשים הם דומים, ולכן גם המשולש המדובר הוא שווה שוקיים.
 

AlanSmith

New member
זה הפיתרון לדעתי

עושים משוואת ישר. בשביל משוואת הישר צריך את השיפוע Y1-Y2 ----- X1-X2 מתקבל שהשיפוע הוא מינוס 1. Y=-X+N מציבים את אחת הנקודות כדי למצוא את N מוצאים ש N=2 Y=-X+2 לכן יש 2 נקודות חיתוך. אחת ש איקס שווה מינוס 2. והשניה בה y שווה ל 2. מין הסתם המשולש שנוצר עם הצירים חייב להיות ישר זווית. והשוקיים שווים ל 2 כל אחד לכן המשולש גם ישר זווית וגם שווה שוקיים התשובה היא 1.
 

Yaniv_r

New member
אוי ואבוי

זה פסיכומטרי מה משוואות ומה שיפועים ?! ההגיון כפי שכתבו בתשובה הראשונה יותר מהיר וכמובן יותר "פסיכומטרי".
 

AlanSmith

New member
תכלס בדרך פסיכומטרית הכי מהירה שיש

הייתי פשוט מצייר תגרף בלי סרגל כמובן.
 

bbakshan

New member
יש טעות בשאלה הזאת

שלחתי לאתר מייל והם אמרו שיורידו את השאלה
 

Yaniv_r

New member
עוד שאלה , הפעם אנלוגיה

אני מוצא את המבחן הזה קשה מכל המבחנים שעשיתי עד כה.. הרבה יותר.. (כל האוגדן , היי קיו , אנקורי וגבע). פשרה : עקשן 1. פענוח : בלש 2. הסכמה : ספקן 3: שגרה : יצירתי 4. מנוחה : פעלתן .
 
הייתי הולכת על

4. עקשן לא נוהג להגיע לפשרה. 1 ברור שנפסל 2 לא ממש קשור למשהו (ספקן לא נוהג להגיע להסכמה? משפט קצת חסר משמעות) מבין 3 ו 4, 4 הכי קולע. 3 יכול להישמע נכון, אבל זו לא ההגדרה שהייתי נותרת ליצירתי, בעוד שלהגיד שפעלתן לא נוהג להגיע למנוחה זו הגדרה נכונה.
 
כן, גם אני לא יצאתי בהרגשה מי יודע

מה טובה. קיבלתי פחות מקידום, למרות שהכמותי שם די קל, אבל המילולי ממש לא נחמד, בעיקר הפטלים, וגם האנלוגיות מעצבנות.
 
למעלה