שאלה ממש חשובה! למבינים בחוק הצבאי
היי המפקד הישיר שלי שפט אותי על תלונה שהוא בעצם נתן לי. הוא זה שהתרגז עלי ואמר לי שיש לי משפט והוא גם זה ששפט אותי. אחרי שאמרו לי שאסור לזה שנותן את התלונה להיות זה ששופט,הלכתי ובדקתי במחשב וראיתי שהתלונה רשומה על הרסר של הבסיס שלי. זה חוקי מה שהוא עשה? מה אני יכול לעשות עם זה?
היי המפקד הישיר שלי שפט אותי על תלונה שהוא בעצם נתן לי. הוא זה שהתרגז עלי ואמר לי שיש לי משפט והוא גם זה ששפט אותי. אחרי שאמרו לי שאסור לזה שנותן את התלונה להיות זה ששופט,הלכתי ובדקתי במחשב וראיתי שהתלונה רשומה על הרסר של הבסיס שלי. זה חוקי מה שהוא עשה? מה אני יכול לעשות עם זה?