שאלה מוזרה (אבל בכל זאת)

../images/Emo11.gif הייתי מעדיף לשנות את הנטייה....

אני מעדיף להיות גבר - יותר שווה
 
האמת

שלא ברור לי על מה כל המהומה על השאלה הזאת....
אני באופן אישי הייתי מעדיף שהנטייה תשתנה. טוב לי כגבר ואני לא מעונין לשנות את זה.
 

Tleilaxu

New member
../images/Emo118.gifוואי. בחיים לא חשבתי על זה.

בחיים בחיים בחיים. לא יודע הייתי מנסה גם וגם
נשמע נחמד הייתי מתחיל אישה,. רואה איך זה מחזור, לידה, כישורים וורבליים ווקאליים הרבה יותר איכותיים (
), מוטוריקה עדינה בשיא ואנטיליגנציה רגשית עוד יותר מפותחת. נשמע נחמד
מעריך נשים. גזע עליון מבחינתי. שמץ של פמיניזם? יו בט!
אבל עדיין.. יש דברים שאני גאה בהם שנשים פשוט לא מסוגלות לרוב לעשות. קחו למשל לזרוק פאקין כדור..
להיות סטרייט? מקובל. לא יכול להיות רע. זה לא כאזה רחוק ממה שאני עכשיו. ביג דיל. גם כן שינוי. אבל אם כבר שינוי אז להיות אישה! היפוטטית היה יכול להיות נחמד
. ואם מישהו יגיד דראג הוא מקבל ממני כזה
.
 

resputin

New member
..

דראג. דראג. דראג. דראג. |@דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג. דראג.
דראג. דראג. דראג. דראג.!
 
הייתי מעדיף שלא ../images/Emo4.gif

הנטייה היא חלק ממני (ולא אני המוחלט, חשוב להדגיש את הסוגייה הזו), למה שארצה לשנות אותה?
 

דקדק

New member
נטיות מפתחים

נער תמים יכול להתפתח לגנב כרוני. אמנם הסביבה משפיעה אך בםופו של דבר אנחנו לא אוטומטים, אתה/אני בוחרים את הכיוון.
 

mr X il

New member
איזו שאלה טובה

תפסת את כל ההומואים פה "עם המכנסיים למטה"
כולם כל כך נעולים. יש כאלה שבכלל לא נח להם לענות על זה והם פשוט מפרסמים תגובה ששופעת אי נוחות, והשאר תופסים את הגבריות שלהם כמשהו פיזי ומעדיפים לשנות את הנטיה במקום את הגוף. מוותרים על המהות בשביל הקליפה שהיא הגוף ? בימינו דווקא יחסית הרבה אנשים עוברים ניתוחים לשינוי מין. אמנם זה כי הם מרגישים כי הם נולדו במין הלא נכון, ולא כדי להתאים את עצמם למיניות, אבל ניחא. אני דווקא הייתי שוקל לשנות את הגוף (שוקל, עוד לא רץ לרופא). יש יתרונות מסויימים בלהיות אישה. אני אוכל לשכב עם גברים, וידעתם שהאורגזמה הנשית הרבה יותר חזקה מאצל הגבר ?
 

theboynextdoor

New member
לא התכוונתי...

לתפוס את כולם עם המכנסים למטה (טוב.. לפחות לא בבת אחת..)
 

ג ו צ יי

New member
אנג'לינה ג'ולי הכי יפה. לא קמילה..

ולא שמילה ולא הפוסטמה השנייה והפוסטם השני. שהאמת אני לא ממש מתלהב מבנחמין הזה אני מעדיך שחומים למרות שאני די לבן אני מעדיף שחומים ואחוץ מזה מה כל המהומה יש לו עניים לא מוצא עוד משהו? אבל לעומת זאת אנג'לינה גולי מהממתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת שיא אין עליה אין לא לאוסינה ולא אמא שלה אנג'לינה אין עליה ואני בטוח שאתם מסכימים איתי.
 
לא מסכים!!! לואיסנה הכי יפההה!!!

בינחמין סתם מכוער... אוקי עכשיו תקשיב - אתה קצת לא משרשר למקום הנכון... שים לב שבכל הודעה שאתה פותח יש כפתור לבן גדול שכתוב עליו "הוסף תגובה". עכשיו כשאתה רואה הודעה שאתה רוצה להגיב עליה אתה לוחץ על הכפתור "הוסף תגובה" שנמצא בחלון של אותה הודעה, ואז בעצם התגובה שלך תופיע מתחת להודעה עליה רצית להגיב. ישם את זה. =)
 

theboynextdoor

New member
היי!

בואו נתפשר על דליה שימקו! ,סתם צוחק!, עכשיו רציני... אחת הנשים היפות בעולם היא שאניה טוויין! (ומה לואיסנה?- צריך להיות פדופיל! (או שיקראו לך דודו טופז!)
 

theboynextdoor

New member
אתה סגור על זה שת`א הומו?

אבל תכלס, אף?!?. האף היחיד פה זה- האף חד` לא מבין על מה ת`מדבר?, איך הגעת לאף שלה?. אתה יודע, נראה לי שזו תחילתה של ידידות מופלאה!
 
למעלה