שאלה מדאיגה!!!

angeli1

New member
שאלה מדאיגה!!!

היי, אני רוצה להעלות נושא כאוב וקשה נורא!!! בשבועות האחרונים אני רואה המון כלבים עזובים! דוקא עכשיו בחורף.... הם נראים רטובים ומוזנחים ואומללים! רואים את העצב שלהם בעיניים. לא ברור לי אם המצב הוא כזה שהתופעה התגברה בצורה מחרידה או שאני פשוט התחלתי יותר לשים לב לעניין. לצערי נראה לי שהאפשרות הראשונה היא הנכונה כי תמיד שמתי לב לכלב עזוב. זה נוף קצת יותר חריג מחתולי רחוב אז שמים לב... עכשיו, מה עושים??? אין לי אפשרות להחזיק בהם זמנית, יש לי כלב אחד וכל פעם מגיע "כלב תורן" שאני מחפשת לו בית. אין לי חצר... כך שיותר מכך אני לא יכולה. העמותות לא מוכנות אפילו לשמוע על לקבל אותם. אני לא בטוחה גם לגבי המאמצים שהם עושים למצוא להם בתים. רק המתנדבים שם אולי. ק-ו-ר-ע ל-ב !!!!!!!!!!!!!! מה לעזאזל עושים??????????????? הולכים ונותנים להם להתייסר למוות ????????? למה לא מענישים את האנשים שעושים את זה? באיזו מדינה מזעזעת אנו חיים ??????? שכל מה שמעניין זה שחיתויות, ולתת לדתיים כל מה שהם מצייצים????? עצוב, ודוקא פורז עכשיו לא בממשלה יותר.... מה עושים???? ראיתי רק השבוע 5 כלבים מסכנים בצורה קשה מאוד!!!!!!! ה-צ-י-ל-ו !!!!!!!!!!!!!
 
למה להכנס עכשיו לפוליטיקה?

השורות האלה היו ממש מיותרות! למה לא מענישים את האנשים שושים את זה? אי אפשר לדעת מי הם...
 

angeli1

New member
אז יש לי כמה הפתעות בשבילך!!!

א) חלק מהאנשים שעושים את זה - יודעים מי הם!!! המשטרה לא עוסקת כמעט בתחום. הרבה פעמים היא אומרת את המשפט הנוראי "חוסר עניין לציבור". זה נשמע לך הגיוני?? ב) ברור שיש צורך להיכנס לפוליטיקה, אין לי מושג בן כמה אתה אבל מי שמספיק מבין ויודע איך דברים מתנהלים בפוליטיקה הישראלית ויודע מה צריך לעשות כדי שיהיה טוב לבעלי החיים וזה לא נעשה - זה רק בגלל הפוליטיקה! לבעלי החיים רע כי הממשלה עסוקה בלהתחנף לדתיים למשל וזו רק דוגמה, יש עוד דברים מזעזעים שקורים שם! במקום לתת כ"כ הרבה כסף לדתיים, למה לא להשקיע בעמותות שיקלטו יותר בע"ח ולא יתפוצצו וימיתו מאות בחודש??? וגם זו רק דוגמה קטנה שצריך לשמה כסף שאין!!! אין תמיכה כלכלית לכל מי שמנסה לעזור לבע"ח בארץ. מאיפה יהיה? מהמדינה. אנחנו צריכים לממן את כל השחיתויות וההטבות של השרים? אני מעדיפה לממן מקלט נוסף לבע"ח שלא יהיה להם קר בחורף ואוכל כמובן. ראיתי רק השבוע כמה עזובים אומללים, ואלה שבעמותות השונות ישנות על הרצפה הקפואה, אין שם שמיכות! למה?? כי אין כסף... מפתיע? אולי לך יש מספיק כסף לממן להם מחסה?? להגיד שאין קשר לפוליטיקה ושהשורות האלה היו מיותרות - זו התחסדות, תמימות או חוסר הבנת המצב... אגב, בדיוק היום קיבלתי מייל על המותרות שחברי כנסת קונים לעצמם על חשבוננו! בדיוק מי כ\קנה מה ובכמה כסף!!! אוכל אם תהיה דרישה לשים את זה בפורום. קצת מפתיע אותי שמישהו שנמצא בפורום בע"ח ויודע את מצוקתם הענקית, לא מבין שהעזרה הגדולה צריכה לבוא מלמעלה.....!!!!!! מה שאנחנו עושים זה טיפה בים!
 
אני חייב לתקן אותך-

יש דבר שנקרא דתיים- מתגייסים לצהל עובדיםעושים הכל! ויש חרדים- שלא מתגייסים ורק לומדים! את עושה הכללה ממש לא יפה! אז נכון שהממשלה משקיעה כסף בדברים אחרים אבל מה יקרה עם ישקיעו בבתי מחסה לחיות? אולי דווקא ככה ינטשו יותר כי ידעו שימצאו להם מקום לחיות בו? ואת יודעת כמה חיות עזובות יש? את יודעת כמה כסף צריך בשביל זה? אז נכון שיש לנו ממשלה מושחטת ומטומטמת ששזה לא מעניין אותם אבל אני לא חושב שצריך להתחיל לדבר על על זה "שהם מתחנפים לדתיים" כי זה ממש מגעיל לדבר ככה על אנשים! אז שמעתי שמתכננים פורום גזענות אולי את יכולה להיות המנהלת שם!
 

angeli1

New member
אתה דתי? למה אתה נטפל לשטויות??

כל מה שחשוב ועומד לנגד עיניי זה טובת בע"ח!!! נתתי דוגמה אחת של הדתיים/חרדים - תקרא להם איך שאתה רוצה. הם עושקים אתץ המדינה. יש עוד כמה וכמה דוגמאות, זו הכי בולטת שקפצה לי לראש מיד. פורום גזענות?? לא ארד לרמה שלך. כל מה שכתבת לא משנה את העובדה שציינתי למעלה. ואיפה אתה חי? ינטשו יותר??? אתה תמים? עכשיו ראיתי הולכים על הכביש חבורה של 4 כלבים שמחפשים את עצמם! בושה לך להשתתף בפורום של בע"ח שכל מה שמעניין אותך בהודעה שלי זה שטויות ולא טובת בע"ח! אל תפנה יותר בעניין הדתיים, זו דוגמה ויש עוד כמוה וזה לא משנה. מה שמשנה זה שבע"ח לא עומדים על סדר היום הציבורי והם סובלים ברמות קשות! זו היתה בדיחה "ינטשו יותר"?? אתה לא מודע כנראה למצב.... חבל!
 

angeli1

New member
אגב, יש מטרה לשאלה שלי!!

אני לא סתם כותבת כדי להביע את עמדתי, אני מנסה לאגד קבוצה של אנשים לחשוב על פתרונות יצירתיים איך לעזור לבע"ח בת'כלס, במעשה. לא רק בדיבורים. אני שואלת מעשית - מה עושים??? וזו לא פעם ראשונה שאני שואלת ולא מקבלת תגובות בכלל, כאילו שיש קונצנזוס על שתיקה בנושא, או פחד להביע את המצב כפי שהוא במציאות. לא להגיד בקול (או בכתב) את מה שכולם יודעים ולא סוד. מוזר! אני כל יום חושבת איך לעזור ומה לעשות. חשבתי שבשביל זה אנחנו פה, להתייעץ ולאגד כוחות למען בע"ח. זה נראה פתאום שהפורום נטוש ודוקא בהודעה כ"כ חשובה, חשבתי שיהיו המון תשובות. אולי זה לא המקום לשאלה כזו?? האם אני היחידה שעצובה ומתוסכלת מהמצב של בע"ח? אולי אשאל דברים פרקטיים יותר כמו למשל - האם למישהו יש חצר שתוכל לשמש מקום מבטחים זמני לכלב שמוצאים, ולא רוצים להביא אותו לעמותות כדי שלא ימות (מצב אבסורד לחלוטין), עד שמוצאים לו בית??
 

angeli1

New member
אוו! חכמה! בואו נפעל!

הבעיה שאני שואלת כמה פעמים בפורום איך אפשר להתארגן ולפעול ואין קול ואין עונה............. רעיונות, משהו, כלום....
 

water spell

New member
טיפשה!

את חושבת שיעזור לחיות אם תתקפי אנשים? כול אחד עושה פה מה שהוא יכול... אם מישהו היה מוצא דרך מוצא את לא חושבת שהוא היה פועל למען זה?
 

angeli1

New member
טיפש!!! מה אתה עושה למען בע"ח?

אני לא תוקפת אף אחד! אמרתי את המציאות - הדתיים עושקים את המדינה! למה כולם מתייפייפים?? ויש עוד הרבה דוגמאות כאלה. כל פעם שטאני מוצאת כלב ומנסה להביא אותו לעמותות, כולן אומרות לי מילה אחת!!! - ת-ק-צ-י-ב !!!!!!!!!! אז אני מציעה לכל המתייפייפים לסתום את םפיהם ולדבר רק אם יש להם דברי חוכמה! תודה מראש!!
 

S1988

New member
אני מציע למחוק את כל השירשור הזה.

ניכנסת לכאן ילדה קטנה ומטומטמת שמתחילה לתקוף את כל העולם ולא יודעת על מה היא מדברת. השירשור הזה ממש מיותר וטיפשי ועדיף שלא להגיב כאן.
 

angeli1

New member
נראה אותך מציע מה אפשר לעשות...

למען בעלי החיים?????????? לא נראה לי שאתה מסוגל!!!! ואני ממש לא ילדה וגם ממש לא מטומטמת, כך לפחות עפ"י מבחני מנת המשכל והאנטליגנציה! אתה יודע מה זה??? אני בספק!!!!
 

חגי21

New member
הצעה קורעת לב

לדעתי עדיף להרדים.....במצב הכלכלי של היום המון כלבים ננטשים לגינה שלי כל יום ניכנסת לברדורית בהריון ורק מהרחמים אני נותן לה אוכל אבל זה לא פיתרון צריך לארגן עצומה לאחד מס פורומים ולשלוח למישהוא שם למעלה שיזיז עיניינים (יש לנו הרבה מה ללמוד מאנגלייה)
 

angeli1

New member
כל יום?? אנגליה זה המודל!

האמת היא שדיברתי עם וטרינרים ויש כמה דברים שצריך לעשות אבל זה באמת צריך להגיע מהכנסת. מה אתה חושב שצריך להיות כתוב בעצומה. כלומר, לאיזה נושאים לפנות?
 

חגי21

New member
הזנחה והתעללות

במכללה שלי רק בשנה האחרונה התווספו 50 חתולים משוטטים זה מצחיק שאם רואים כלב נטוש כולם נרתמים לעזרה אבל גם חתולים הם נשמות חייבים לדבר עם מנהלי הפורום שיחברו עם מנהלי פורומים אחרים ונתחיל לגלגל עצומה נעלה אותה לנענע וואלה ולשאר הפורטלים ומשם זה יתגלגל הלאה
 
למעלה