שאלה מאוד חשובה!!

W Y W H

New member
שאלה מאוד חשובה!! ../images/Emo26.gif../images/Emo104.gif

על סמך מה מחליטה משטרת הבלוגים אם מנהל\ת הבלוג מעל גיל 16, או מתחת לגיל 16? אני רק רוצה לציין שלפני כמה דקות בערך נסגר חדר אך ורק מפני שלטענת משטרת הבלוגים, מי שהציגה את עצמה במצלמה הייתה מתחת לגיל 16 . זאת למרות הפרטים בכרטיסה האישי, ולמרות שהצהירה על היותה בת 16, ולמרות שכל חברי החדר אישרו את היותה בת 16 . משטרת הבלוגים לא יכולה להחליט מי בן\בת 16 ומי לא, אלא לפי הכרטיס האישי ו\או מה שהמשתמש (שמציג את עצמו במצלמה) עונה כששואלים. היתכן שמשטרת הבלוגים מחליטה מי בני 16 ומי לא, וזאת רק מתוך הסתכלות עליהם במצלמה? אשמח לקבל על כך תשובה מאחד המנהלים או ממשטרת הבלוגים. תודה מראש.
 
שידור בלוגים על ידי קטינים

קטינים מתחת לגיל 16 אינם מורשים לשדר בבלוג TV, וזאת על מנת למנוע השלכות בעתיד. בכל מקרה של ספק, שוטרי הבלוגים מתבקשים לפנות אלינו על מנת שנחווה דיעה בנושא. במידה שנתקלת בסגירת חדר שלא כדין, צור איתנו קשר על מנת שנוכל לבדוק את הנושא לעומק.
 

W Y W H

New member
תודה רבה על התשובה

וההקפצה מעמוד 2! כבר חשבתי שלאף אחד לא אכפת מזה, מסתבר שטעיתי! תודה רבה. אשמח ליצור איתכם קשר, אבל איך? לשלוח מסר? אי מייל? טל'? אני פשוט עד לכל מה שנעשה באותו היום בחדר הזה. משטרת הבלוגים פשוט נכנסה, אמרה שסוגרים את החדר, והחדר נסגר. פשוטו כמשמעו. אחרי שנסגר החדר, המשתמשת (המשדרת) המשיכה להתעקש על גילה ( היא נשארה בחדר, אבל השידור הופסק, אפשר לקרוא לזה סגירת חדר), אך משטרת הבלוגים לא האמינה לדבריה. כאשר למשל אדם רוצה ללכת לקנות אלכוהול, הוא מעל גיל 18, והוא עדיין נראה צעיר לגילו, בדרך כלל המוכר מבקש תעודת זהות. אם אותו אדם אכן מעל גיל 18, אז אין בעיה, אם הוא מתחת לגיל 18, אז המוכר לא מספק לו את האלכוהול (כמובן שזו רק דוגמא, התמימות יש לה גבול, הרי ברור שנוער שותה אלכוהול, והרבה!). מהי תעודת הזהות של משתמשי תפוז, אם לא כרטיסם האישי? תודה מראש! נ.ב. אשמח לראות תגובות של חברי הפורום בנושא.
 
למעלה