שאלה לshellydeez/ מי שבאמת יודע-ח"י

dudisrael

New member
שאלה לshellydeez/ מי שבאמת יודע-ח"י

יש לי חבר טוב שמשוייך לסטי"לים בתחום האלקטרוניקה, והוא עושה עכשיו טירונות. היה לו פרופיל 97 שצפוי לרדת בעוד כמה ימים ל64 . האם יעיפו אותו מהסטילי"ם ??? יש לו מוטיבציה של סוס... אם כן יעיפו, אז באיזה שלב ? ומה הוא צריך לעשות כדי למנוע את זה ??? (למיטב ידיעתי יש חריגים לפרופיל... שמעת על זה משהו ? ) תודה מראש.
 

Yoda18

New member
תשמע

הפרופיל המינמלי לשרות על כלי שייט של ח"י הוא 72 ומעלה. גם אתה אומר שהוא בטירנות לא נראה לי יש סיכוי שיגיע לסטיל אם הוא היה כבר משרת על סטיל או בקורס ואז היה יורד הפרופיל היה סיפור אחר. אולי הוא יקבל תפיק חוף בתחום האלקטרוניקה דרך אגב על מה הולכים להוריד לו פרופיל ?
 

Some1here

New member
שיתנחם בעובדה

שהוא לא הולך לגרז את הספינה ולטחון בט"ש כל השירות...
 

Some1here

New member
אממ

משום מה החלטתי שהוא מיועד לדבורים (אל תשאל אותי למה). בכל מקרה כולם עושים בט"שים והרבה...
 

dudisrael

New member
שאלה ל"חתול תעלול חוזר"

מהן העבודות רס"ר שנותנים לכם לעשות בספינה ? באיזה תדירות ? ומי עושה את רובן ? (בקרי הירי , מכונות , ל"א, שו"ב... מי ???) זה נכון שקורעים אותכם בעבודות רס"ר כל הזמן ???
 

Some1here

New member
נראה לי שזה הולך ככה

ניקיונות ניקיונות ועוד קצת ניקיונות, בתדירות גבוהה מאוד ע"י צעירים צעירים צעירים
 

shellydeez

New member
דודי שלום- תשובה עניינית לשם שינוי

בוא נתחיל מהמשפט האחרון שלך, נכון יש חריגי פרופיל אבל לא בחיל הים. למה אין בחיל הים? מכיון שברגע שיורד לך הפרופיל מתחת ל72 חיל הים לא יכול לקחת אחריות רפואית אם יקרה לך משהו על ספינה כתוצאה מהפעילות בה הוא עוסק. באיזה שלב יעיפו אותו? עכשיו הייתי אומרת... עכשיו זה השלב שלי יש כמה שאלות כדי שאני אוכל לעזור עד כמה שאפשר ולתת לך תשובות מפורטות: 1.על מה הולכים להוריד לו פרופיל? 2. באיזה שלב בטירונות גילו את זה? 3. למה בדיוק הוא מיועד בסטי"ל? ( התפקיד הספציפי חשוב) 4. מתי הוא מגיע למיון מחדש בקריה. 5. האם תהליך הורדת הפרופיל היה תקין ? ( וזה פרט חשוב מאוד!!!) תענה לי על התשובות ואני אשתדל לעזור גם פה וגם במציאות כמה שאפשר.. שלידיז
 

dudisrael

New member
היי shellydeez

קודם כל תודה על העזרה והרי הפרטים שאני יודע: 1. הורידו לו פרופיל על שינה - 64 ועל איזה שהיא ירידה קלה מאוד בשמיעה -72. (אין לו אפילו מכשיר שמיעה ואפילו בבדיקת שמיעה של המיונים לסטיל לא עלו על זה שיש לו בעיית שמיעה כלשהי ) 2. אף אחד לא גילה את זה, וגם לא בטירונות. ההורים שלו לא רוצים שהוא ישרת בסטי"ל והם אלה שהפנו אותו לבדיקת שינה ואת התוצאות שלחו על דעת עצמם לערועור פרופיל. מ97 ירד לו ל64. 3. הוא לא יודע מה התפקיד שלו בדיוק בסטי"ל. משהו באלקטרוניקה, ל"א או משהו... 4. עוד לא אמרו לו כלום על מיון חדש בקריה - הוא בנתייים מיועד לתפקיד שלו. 5. לא, כנראה שלא. ההורים שלו נלחמו בשניים עם המערכת כדי שירד לו הפרופיל והצליחו. מה דעתך ? אפשר לעשות משהו ? תודה מראש.
 

YanivM17

New member
אני לא מסכים שאין חריגים בחיל הים

יש ואני מכיר אישית מישהו כזה ולא על סטי"ל סתם אלה חובלים! עבר גיבוש עבר הכשרה עבר הכל עד שעשו איזה בדיקה וגילו בעיה. אחריה באה הורדת פרופיל עשו לו וועדת חריגים ואישרו לו! לא מזמן סיים את הקורס שלו, מה שכן הוא התחיל את הקורס שמי שלא התחיל זה בטח יותר בעייתי אני רק רוצה להגיד שיש חריגים :)
 

dudisrael

New member
זהו שיש הבדל

יש הבדל בינו לבין החבר שלי. והשאלה היא מה ניתן לעשות. בכל מקרה אני סוגר מחר שבועים בבסיס שלי ככה שאני לא אהיה איתכם בקשר..
תשאירו הודעה .. נדבר עוד שבועיים.. ביי
 
למעלה