שאלה ל-

talilu

New member
שאלה ל- ../images/Emo22.gif

לקראת הספארי המתקרב ובא עלי לטובה (ביום רביעי הקרוב...) רציתי לשאול את הצוללנים הממושקפים - האם יש בעיה לצלול עם עדשות מגע? המסכה האופטית שלי שוחה אי שם בראס מוחמד, וזו פעם ראשונה שאני מתכוונת לצלול עם עדשות.
 

TuriLed

New member
לי אישית לא היתה בעיה

לצלול עם עדשות. כבר כמה עשרות צלילות. במקרה שלי עדשות רכות חד פעמיות (יומיות). לא הייתי צולל עם עדשות חודשיות או דו שבועיות.
 

atlantis

New member
בעד עדשות

אני צולל עם עדשות מהיום הראשוןומעולם לא הייתה לי מסכה אופטית . כל הצלילות שלי בוצעו עם מגוון של עדשות . קשות , רכות , חודשיות ויומיות. לא מוצא בזה שום בעיה. למרות הטענה שעדשות רכות יושבות יותר טוב על העין אני חושב שדווקא הקשות יותר עמידות בפתיחת העיניים במים. המלצתי היא שאם את צריכה לפתוח את העיניים במים עם עדשות אל תפתחי את העיניים לרווחה. כמו כן רצוי להחזיק עוד זוג על כל צרה שהיא גם אם זה לא קשור בצלילה. אני לוקח עוד זוג כשאני יוצא למקום מרוחק (מילואים , חופשות וכדומה.)
 

ilanbt

New member
ההצעה שלי

במידה ואף פעם לא צללת עם עדשות אל תקחי סיכון ורכשי מסכה אופטית חדשה לפני הספארי. ספארי זה לא המקום לגלות שאת לא אוהבת לצלול עם עדשות.
 

talilu

New member
המון תודה על התגובות

לצערי אני כבר לא אספיק לקנות מסכה חדשה, נקווה שאסתדר עם העדשות.
 
עדשות למסכה הן מוצר מדף

אם מספר הדיופטר בגבול הנורמה סביר להניח שיש במלאי בחנויות הצלילה הגדולות (אפשר גם לוודא טלפונית). חבל לסכן ספארי אם יש ספק לכך שלא תסתדרי עם עדשות מגע.
 
למעלה