שאלה ל-bobox

ms16

New member
שאלה ל-bobox

עניתי לי לפני שבועיים בערך על שאלה איך ניתן לחבר מחשב נייד עם שולחני הצעת לי לחבר כבל זכר ונקבה בין היציאה מכרטיס המסך בשולחני לכ.מסך בנייד העניין שבנייד יש לי רק פלג עם יציאה מהכ.מסך ולא כניסה ואותו כנ"ל בשולחני אז זה לא ממש אפשרי. האם אתה עובד בפועל עם חיבור בין נייד לשולחני?או שזה רק בגדר רעיון שחשבת עליו. שאלה אחרת-אני מעוניין לחבר מקלדת קומפי למחשב פנטיום 1 .העניין שחיבולר מקלדת הקומפי מתבצע למקלדת המחשב, החיבור של מקלדתת הקומפי זה חיבור ps2 ובמחשב החיבור הוא מסוג ישן יותר.האם יש מתאם שיכול לחבר בין שני החיבורים האלה או אולי פתרון אחר?
 

bobx

New member
2 תשובות...

1. יש ברשותי גם נייד וגם שולחני ואני יכול לומר לך בוודאות שזה אפשרי, יכול להיות שיש לך נייד קצת מיושן או ללא הכניסה הנ"ל.. בגלל זה אמרתי גם בהודעה הקודמת "אם יש לך.." 2. למקלדת קומפי בעצמה יש את הנתב למקלדת ביתית... הקומפי בא עם חוט אחד אשר מתפצל ל-5: 1. כניסת מקלדת 2. יציאת מקלדת 3. כניסת רמקולים 4. יציאת רמקולים 5. כניסת מיקרופון.
 
חחחחחח ב-ד-י-ו-ק !!!

עלק BOBOX .... חחחחחחחח...
המממ... זה הולך טוב עם בוביט... ובוביX....
 

bobx

New member
או!!! הנה קהל היעד מגיע.... ../images/Emo6.gif

חברה להתקרב, להתקרב כולם... להצטופף בשקט, עוד מעט זה מתחיל.... בוטנים, בוטנים - מי רוצה בוטנים? פופקורן לאשה אדוני?
 

ms16

New member
היי bobx אל תכעס../images/Emo8.gif

לגבי עיוות השם.....סתם טעות כתיב לגבי החיבור לנייד תוכל לחזור בבקשה איזה יציאה צריך להיות לי בנייד כדי שזה יעבוד?זכר או נקבה? לגבי החוטים בקומפי יש לי בעיה רק עם החיבור של החוט ממקלדת הקומפי שאמור להתחבר למחשב פנטיום 1.הבעיה נובעת כי סוגי החיבורים שונים,במקלדת הקומפי(זו הגירסא עם גלישה לאינטרנט וחיבור למקלדת ולא לעכבר)יש נדמה לי ps2 (פלג עגול עם קוטר קטן)שזה יחסית סוג חיבור חדש ובמחשב הישן פלג גדול יותר עם יותר פינים. השאלה אם ניתן לרכוש מתאם שיאפשר חיבור ps2 לחיבור ישן יותר(זה עם הרבה פינים)?
 

bobx

New member
חס וחלילה../images/Emo70.gif ../images/Emo3.gif אני ממש לא כועס -

זה ממש היה בצחוק...
בקשר לנייד - אמורה להיות לך כניסת מסך אחת ויציאת מסך אחת... (תגיד לי איזה נייד יש לך בדיוק ואני אגיד לך אם הוא תומך..
) בקשר לקומפי - אין עדיין קומפי שמותאם גם לעכבר... היציאה שאתה מדבר עליה מהמחשב היא לא PS2 (כבר שכחתי איך קוראים לה..) אבל כן - אפשר למצוא בחנויות מחשבים מאתם לPS2 בשבילה...
 

זאינאל

New member
מה אתה רוצה לעשות עם החיבור ?

לשתף מסך ? קבצים ? כוח חישוב ? חיבור אינטרנט ? אפשר לקנות מתאם בין חיבור מקלדת PS2 לחיבור ישן (DIN). יש לי אפילו כמה זרוקים פה איפשהו.
 

bobx

New member
אין לו מסך לשולחני והוא רוצה לראות

את התצוגה של השולחני על הנייד (מבלי לקנות מסך לשולחני..) אפשר לעשות את זה עם AB SWITCH אבל זה נראה לי יקר קצת
 

bobx

New member
אבל אין לו מסך../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

איך לעזאזל הוא יתקין משהו על המחשב
 
למעלה