שאלה ל"יודעים" ולא מאמינים../images/Emo124.gif
"איני מאמין שיש בורא לעולם ושתורת ישראל אמת ושדרעי זכאי, אני י ו ד ע בוודאות שזה כך!" אם היו מוכיחים לי אחרת הייתי חוזר בשאלה" טענה מגוכחת זו נשמעת שוב ושוב, ואני תמה, איך לפני המדע נניח לפני 100-200 שנה, הרבה אחרי יציאת מצרים והרבה לפני גילויי המדע שמוכיחים מעל ומעבר לכל ספק את אמיתות התורה כפי שאמנון זצוק"ל בפוטנציה מוכיח לנו. אבות אבותינו האמינו בתורה ולא יכלו לדעת בוודאות שהתורה אמיתית ושמה שכתוב בגמרא זה רוח הקודש מהר סיני, ז"א הם נאלצו להסתפק באמונה עיוורת כמו הקתולים והמוסלמים, איך זה ולמה זה? ולמה היום האמונה הזו לא מספיקה לכם החובת"ים של המאה-21, ומה לפי דעתכם דינם של אבות אבותינו שרובם האמינו בתורה מתוך אמונה ובלי מופתים, עוד לפני שששמעו על הידברות=627=שקר זך, ואמנון, ושאר מוכיחים ולהטוטנים? למה הם לא היו מספיק חכמים כמוכם להגיד שאם לא יוכיחו להם את אמיתות התורה אז הם יפסיקו להאמין, למה הם שמרו על אותם חוקים וסבלו למענם ללא כל הוכחה חותכת לאמיתותם?
"איני מאמין שיש בורא לעולם ושתורת ישראל אמת ושדרעי זכאי, אני י ו ד ע בוודאות שזה כך!" אם היו מוכיחים לי אחרת הייתי חוזר בשאלה" טענה מגוכחת זו נשמעת שוב ושוב, ואני תמה, איך לפני המדע נניח לפני 100-200 שנה, הרבה אחרי יציאת מצרים והרבה לפני גילויי המדע שמוכיחים מעל ומעבר לכל ספק את אמיתות התורה כפי שאמנון זצוק"ל בפוטנציה מוכיח לנו. אבות אבותינו האמינו בתורה ולא יכלו לדעת בוודאות שהתורה אמיתית ושמה שכתוב בגמרא זה רוח הקודש מהר סיני, ז"א הם נאלצו להסתפק באמונה עיוורת כמו הקתולים והמוסלמים, איך זה ולמה זה? ולמה היום האמונה הזו לא מספיקה לכם החובת"ים של המאה-21, ומה לפי דעתכם דינם של אבות אבותינו שרובם האמינו בתורה מתוך אמונה ובלי מופתים, עוד לפני שששמעו על הידברות=627=שקר זך, ואמנון, ושאר מוכיחים ולהטוטנים? למה הם לא היו מספיק חכמים כמוכם להגיד שאם לא יוכיחו להם את אמיתות התורה אז הם יפסיקו להאמין, למה הם שמרו על אותם חוקים וסבלו למענם ללא כל הוכחה חותכת לאמיתותם?