שאלה לתושבי ת"א...

עקרבוט1

New member
שאלה לתושבי ת"א...

אז ככה: לפי כחצי שנה, מצאתי כלבה ושלושה גורים ברחוב. אספתי אותם, האכלתי אותם, ולשני גורים מצאתי בית חם. גורה אחת עד היום אצלי, ואת האמא לצערי הרב מאוד נאלצתי למסור לצער בעלי חיים ת"א, משום שלא יכולתי לתת להכנס להריון שוב... לדעתי, היא כבר הייתה בהריון מתקדם כבר ככה... אני מאוד מבואסת, אבל לא יכולתי לתת לעוד גורים מסכנים להוולד לעולם הרע שבחוץ... אין באפשרותי כרגע להגיע לצער בעלי חיים בעצמי, משום שזה רחוק לי, ואני לא יכולה לנהוג (בת 15)... הייתי מאוד רוצה לדעת מה שלומה, והם לא מוכנים בשום אופן לתת מידע בטלפון!... אציתי לדעת, אולי יש פה מישהו שמתנדב בצער בעלי חיים ת"א??? או אולי קרוב ומוכן להגיע לשם??? הכלבה שחורה קטנה, מצורפת תמונה שלה פה... יש קטעי פרווה דהויים... אשמח מאוד אם מישהו פה יהיה מוכן לבדוק זאת בשבילי! בברכה, איילת
 

lilithmm

New member
תשובה

טוב עשית שלא איפשרת לה להמליט, גם אם משמעות הדבר שמסרת אותה לצב"ח ת"א. מכוון שבאגודה יש מספר מצומצם של מקומות לכלבים, ובכל יום מגיעים אנשים למסור כלבים יש סיכוי שהכלבה הורדמה. תחשבי מה היה קורה אם היית מאפשרת לה להמליט, מכמה גורים שנמצאים במכלאות היה נגזל בית. אם את רוצה באמת לברר מה עלה בגורלה תצטרכי ללכת למשרדי האגודה ולברר. אם לא את חתמת על התופס של המסירה אלא מישהו אחר אז הוא יצטרך לגשת ולברר ביחד איתך.
 

עקרבוט1

New member
אבל אי אפשר שמישהו פשוט...

ילך לשם ויראה אם היא שם במכלאות??? זה לא יהיה יותר פשוט?
 

lilithmm

New member
תשובה

ומה יהיה? אם היא לא שם יכול להיות שמסרו אותה ויכול להיות שהיא הורדמה. אי אפשר לדעת. בינתיים את יכולה לחפש אותה בפינת האימוץ של צבח.
 

עקרבוט1

New member
וואלה! רעיון טוב!

אני יחפש אותה בפינת אימוץ, אבל יש לך אולי קישור לפינת אימוץ של צער בעלי חיים ת"א??? כי אני אף פעם לא מוצאת את האתר שלהם... תודה!
 

זכוכיות

New member
אולי את יכולה לשלוח להם מייל?

או לבדוק במדור האימוץ שלהם? [לא נראה לי שראיתי אותה שם...] אם מסרת אותה כבר לפני חצי שנה קשה לי להאמין שהיא עדין שם, אולי הורדמה או (הלוואי) נמסרה...
 

עקרבוט1

New member
לא מסרתי אותה לפני חצי שנה...

מסרתי אותה לפני שבועיים בערך... מצאתי אותה לפני כחצי שנה...
 

lilithmm

New member
אז תנסי בפינת אימוץ

או שתגשי לשם פשוט. יש קישור לאתר של העמותה בקישורי הפורום.
 

זכוכיות

New member
בעיקרון אני גרה 5 דקות הליכה משם...

אבל אני לא יודעת אם אני יכולה איכשהו לברר. ואם מסרת אותה רק לפני שבועים אז גם היא שם היא בטח לא נכנסה עדין למדור האימוץ, אחת המתנדבות שם אמרה לי שמהרגע שמצלמים אותם עד שהם עולים לאתר לוקח כמעט חודש ובגלל זה הרבה הזדמנויות לאימוץ מתפספסות...
 

עקרבוט1

New member
תודה תודה תודה!!! אני מודה לך מקרב

לב!!! מקווה שהיא עדיין בחיים
 
סביר להניח שהיא כבר לא בחיים.

האם את לא מכירה את מדיניות צער בעלי חיים תל-אביב? הם הורגים את רוב הכלבים והחתולים שמגיעים אליהם - ומה שאני כותבת לך זה לא סוד כמוס זה ידוע וזו המדיניות שם. אז תתכונני לרע מכל.
 

goolo123

New member
מה תעשי אם היא עדיין שם, היום?

הרי מחר יכולים להרדים אותה, מה שהיה צריך לעשות זה לעקר אותה ולקחת אותה לימי אימוץ,תמיד! מוצאים בית, גם אם צריך להגיע יותר מפעם אחת! צער בעלי חיים ת"א לא צריך בשום מיקרה להיות אופציה, כיון שעדיף היה לה להישאר בישוב , אולי מישהו אחר היה עוזר לה!למה לחרוץ את דינה למוות, במו ידייך!?אני מבינה שאת בת 15, ויש לך בעיה לקחת אותה לימי אימוץ אבל לקחת אותה לת"א לצער בעלי חיים לא הייתה לך בעייה?זה פיתרון פשוט כשאתה לא יכול לראות מול עינייך כלב שזקוק לעזרה,אז אתה פשוט מפנה אותו....ולצער בעלי חיים ת"א כידוע אין בעייה לקבל כל בעל חיים, העיקר "לנקות" את הרחובות!
 

עקרבוט1

New member
goolo123...

זה הדבר הכי אגואיסטי ששמעתי בחיים שלי!... ומה אם היא הייתה ממליטה עוד גורים? אז מה יהיה קורה? ושלא לדבר על הסכנה שגם הגורה שלה שנמצאת כיום אצלי יכולה להמליט עוד גורים... את/ה פשוט לא מבינ/ה את פשר העניין! אם הייתה ברירה, בסדר, אבל ברגע שאני נותת לעוד המלטה לקרות, כך ימותו עוד ועוד כלבים בארץ ישראל... צריך לחשוב על הדברים האלה קודם! לפני שאומרים אותם! רציתי לקחת אותה לימי אימוץ, אבל היא הייתה חייבת להיות מחוסנת לפחות חיסון אחד, ולא יכולתי להרשות לעצמי לחסן אותה, ועוד כשהיא לא מעוקרת (כשהכלבה לא מעוקרת זה יותר יקר)... מה את/ה חושב/ת? שאני מטומטמת? שלא חשבתי על כל זה לפני כן??? חשבתי כל האפשרויות קודם כל... ויש פה עוד כמה שיוכלו להעיד על כך שהדבר הנכון הוא לתת כלבה בהריון לצער בעלי חיים, ומלנוע ממנה ומעוד גורים לסבול... אם אספתי אותה מהרחוב, אולי בכל זאת אני יודעת מה אני עושה... לא? נדמה לך שאין לי מושג, וזה לא נכון... נדמה לך שכל מה שעשיתי זה להפתר מהכלבה, אבל זה לא נכון...
 

goolo123

New member
ממה שראיתי

בפורום אחר הצלחת לגייס כסף עבור עיקור הכלבה, אז מדוע לא השתמשת בזה? לאס.או.אס ניתן להגיע לימי אימוץ גם ללא חיסון ראשון,צריך לחסן רק כלבת ב-40 ש"ח דרכם ,זה הכל,דווקא כלבות קטנות נימסרות בקלות יחסית ויש להם ביקוש,אז לתת כלבה בהריון לצער בעלי חיים ת"א, זה אומר שהם הרדימו אותה מיד!כיון שהם דוגלים בצימצום האוכלוסיה,לעקר אותה הם לא יעקרו, כיון שבין כה וכה אם לא נימצא בית תוך שבוע הם מרדימים, כך שאת יכולה להיות בטוחה שהיא בעולם אחר! ניראה לי חבל, אחרי כל מה שהשקעת בה חודשים, כל האנרגיות ותיכתובות בפורומים,ובסוף לשלוח אותה למוות בטוח! אולי תלמדי מכל הסיפור הזה לקח, ובעתיד תתני לטבע, או לאדם אחר שיכול לקחת אחריות לנסות ולעזור לכלב/ה נטושים.
 

DubiSh

New member
גולו..

בסה"כ, היא ניסתה לעזור לגורים ולאמא, ובסופו של דבר גם הצליחה, אולי לא ב-100% אבל הרבה יותר מאשר כלום.. היא לא עשתה שום דבר בכוונה לפגוע בכלבה- ההפך הגמור. אז בסדר, הטפת לה מוסר נכון, אבל לא צריך להתבטא בצורה כ"כ פוגעת ולהמשיך ולחפור בזה.
 

עקרבוט1

New member
איזה אדם בוגר בדיוק???

דבר ראשון, זה לא היה חודשיים. זה היה חצי שנה. דבר שני, לתת את זה לאיזה מבוגר בדיוק? אולי לשאר האנשים במושב שלא שמים (אני לא יגיד מה) על הכלבה הזאת והגורים שלה?! או אולי לאנשים הוירטואלים האינטרנט שיכולים לאמץ כלבה בהריון?! אני לא סתם מסרתי אותה לצער בעלי חיים... הייתה לי סיבה... כן, היה לי תקציב לעקר אותה, אבל לא יכולתי לממש זאת, מסיבות שונות ואישיות... נדמה לך שאני סתם מבלבלת בשכל? טוב, אז זה לא נכון. החזקתי בכלבה הזאת חצי שנה, והיו לי סיבות למסור אותה לשם! ואני לא הולכת להמשיך להתכווח איתך על משהו שאי אפשר להסביר באינטרנט, ועל משהו שלא מדברים עליו באינטרנט... נסגר הויכוח.
 
למעלה