שאלה לשעת לילה מאוחרת...

שמש27

New member
שאלה לשעת לילה מאוחרת... ../images/Emo13.gif

ככה, בקטנה, תעשו לי טובה ותפתרו לי קושיה קושייתית: למה בנות תמיד הולכות יחד לשירותים ? כבר שמעתי כמה וכמה הסברים על זה, אבל אף אחד מהם לא הניח את דעתי. זה לא פעם ולא פעמיים שאני נתקל בתופעה שנגיד יש כמה בחורות וכמה בחורים ואז אחת מהן אומרת בצנעה "אני שניה בשירותים" ומייד מישהי קופצת ומתנדבת ללכת איתה - בלי שהיא רצתה בכלל ממקודם !!! מה יש שם, מפלצת ? עזרו נא, אנשים טובים.
 
מזתומרת?

הן הולכות ביחד כדי לרכל עליך ברצינות: תראה, יש כמה אפשרויות. אחת אומרת שהיא צריכה, אז השניה פתאום נזכרת שגם היא צריכה. זה קורה. לפעמים השניה אומרת שזה יותר נחמד ללכת בשתיים למקום לא מוכר (תשים לב שהן לא "הולכות ביחד" לשירותים בבית של מישהו, אלא רק במקומות ציבוריים) ולמרות שהיא לא צריכה ללכת ברמת ההיסטריה, היא הולכת בכל זאת. לפעמים הן הולכות כדי להתייעץ על משהו. לפעמים הן הולכות כדי לשמור על הדלת- אחת לשניה. או שהן הולכות לאונן ביחד, גם זו אפשרות. תבחר את זאת שנראית לך
 

jessy19

New member
הממ...

אני מצרפת תגובות מפורום אחר- "על כוס קפה", שם העליתי את השאלה ממש אתמול. בד"כ במקום ציבורי יוצא לי ללכת עם עוד בנות סתם כדי לרכל,לספר משהו אישי, לשמור על הדלת אם פוחדים לנעול.
 

דנטל

New member
לא תמיד יחד

אבל הרבה פעמים זה יחד עם גבר... בפעמים שזה עם חברה, זה בגלל שרוצות להיות ביחד בשביל לא להעלם אחת לשניה או שאחת צריכה ומתברר שגם השניה.
 

דנטל

New member
אגב, אתמול זה היה קצת הפוך

לא יכולתי ללכת לשירותים עם מישהו בגלל שחברה שלי לא רצתה שאני אשאיר אותה לבד. מזל שיש לי גם בית שאפשר להגיח אליו אחרי המסיבה כשהיא הולכת. היה מעולה.
 

דנטל

New member
לא בטוחה

דווקא בציד אני מעדיפה להיות לבד. גם כשאני צדה וגם כשצדים אותי. בציד זה ממש מפריע כשיש איתי חברה, במיוחד אם היא כזו שלא מסוגלת להניח לי לנפשי וחייבת גם להתנפל על הטרף רק בגלל שזו הדרך שלה לקבל צומי ולא בגלל שהיא באמת רוצה אותו. וכן, אני מוציאה פה תסכולים, למרות שהיא אמורה להיות מתוסכלת שזה לא הולך לה ואני את שלי מקבלת בכל מקרה והיא לא.
 
שאלתי חברה שלי ../images/Emo26.gif

שהיא הרבה יותר "בת" ממני בכל מיני קטעים, אז שיערתי שהיא תדע (כי לי, למען האמת, לא היה שום מושג...) היא ענתה לי: "שיר, באמת, זה קל!" וכשביקשתי פירוט היא הוסיפה שזה מין קטע כזה, זה פשוט מה שאנחנו עושות. תשובה מספקת, לא?
 

Slalum

New member
../images/Emo6.gifLOL!

שמשון!!
גם אתה פה...?
ולשאלתך: כפי שכבר אמרו פה- לרוב זה בשביל באמת "לדבר" קצת... אבל לפעמים זה סתם בשביל לא ללכת לבד. עכשיו כשאני חושבת על זה, זה באמת מוזר...
 
למעלה