היה לי GS לפני 6 שנים בערך ואני מממממש לא זוכרת איזה צמיגים היו לי אבל הם היו די טובים ובהחלט היה ניתן להשכיב איתם מישהו רכב על האופנוע שלי והוציא ניצצות (אני לא העזתי)
לגבי המהירות אני הגעתי ל 165 קמ"ש הפסקתי כי הקסדה הייתה גדולה עליי והרגשתי שהיא עפה לי מהראש. אולי אפשר קצת יותר. Miss Mor
ראשונה תשפשף רגלית האמצע...אח"כ יגיעו הרגליות ובסוף יצטרף למקהלה האגזוז.... לא ממש זוכר עם אילו צמיגים זה נעשה...אני חושב שהיו אלה דאנלופים..204D...אבל אל תתפוס אותי במילה... הסקניה נזכר שעבר כבר המון זמן מאז...... ותיכף נבהל...הוא מזדקן?