שאלה לרוכבי GS (בעבר ובהווה)

Big Max

New member
שאלה לרוכבי GS (בעבר ובהווה)

האם מישהו מכם הצליח להגיע למגבלות של הכלי (רגליות/אגזוז) באופנוע GS500, ואם כן, עם אילו צמיגים? Big Max, שבודק עד לאן הוא יכול להגיע בהשכבות.
 

CBR900

New member
שאלה טובה

אבל הזכרון שלי לא
היה לי GS לפני 6 שנים בערך ואני מממממש לא זוכרת איזה צמיגים היו לי אבל הם היו די טובים ובהחלט היה ניתן להשכיב איתם מישהו רכב על האופנוע שלי והוציא ניצצות (אני לא העזתי)
לגבי המהירות אני הגעתי ל 165 קמ"ש הפסקתי כי הקסדה הייתה גדולה עליי והרגשתי שהיא עפה לי מהראש. אולי אפשר קצת יותר. Miss Mor
 

השכן

New member
עינו של האח הגדול פקוחה

והמבין יבין. ואתה וודאי יודע מי הוא זה.
 

Big Max

New member
שכן!

שימנתי אתמול את השרשרת של האופנוע בחוץ. מקווה שלא חסמתי לכם את הכניסה
Big Max
 

השכן

New member
שכני, ככה מחנים, ברחוב ?

הרי מוזמן אתה תמיד לשכון אצלי בצל קורתי.
 

סקניה

New member
אפשר גם אפשר...

ראשונה תשפשף רגלית האמצע...אח"כ יגיעו הרגליות ובסוף יצטרף למקהלה האגזוז.... לא ממש זוכר עם אילו צמיגים זה נעשה...אני חושב שהיו אלה דאנלופים..204D...אבל אל תתפוס אותי במילה... הסקניה נזכר שעבר כבר המון זמן מאז...... ותיכף נבהל...הוא מזדקן?
 
למעלה