שאלה לפורים.

simit13

New member
שאלה לפורים.

היי! אני מתחפשת לדרדסית ולכן אני צריכה צבע גוף כחול. מישהו יודע היכן ניתן להשיג?(עדיפות לאיזור חיפה) וכמה זה אמור לעלות בהנחה שזה צריך לכסות את כל הגוף. תודה!
 

simit13

New member
אמממ...רוב הגוף...

אני לובשת חצאית מיני וסטרפלס כך ש..זה כמעט כל הגוף...
 

aphrodita19

New member
לא רוצה להיות זאת שתמיד באה

עם רעיונות גם שלא שואלים, אבל זה ממש נדרש - לא עדיף לקנות גרביון לייקרה כחול? יש כאלה שעוטפים גם את כף הרגל.
 

aphrodita19

New member
אז זה מה שחשבתי..

את הבטן לא צריך לחשוף, שמים חצאית שמגיעה עד החולצה (זה גם יכול להיות בגד-גוף ארוך מאותה לייקרה של הטייץ' ואז בטוח לא יראו את הבטן או יותר טוב - לקנות אוברול בצבע כחול מלייקרה / לבקש ממישהו לתפור.) לגבי הפנים - אין מה לעשות, צריך לצבוע בכחול. ידיים - כפפות כחולות עד המרפק נגיד, ומשם צבע. כפות רגליים - היא לובשת נעליים לבנות, אז זו לא בעיה! נראה לי שהמפתח כאן הוא לקנות הרבה בד לייקרה כחול ולמצוא מישהו שיודעת לתפור ומוכנה להשקיע זמן :) את יודעת מה? עכשיו שאני חושבת על זה, אולי באמת כבר יהיה לך יותר קל לעשות מקלחת בצבע כחול...
 

ריבית

New member
בבתי ספר לאיפור יש בכמות גדולה.

או אולי סתם בחנות שמוכרים בה דברים ומוצרים לקראת פורים <כן, ההיסטריה כבר בעיצומה!> יש לפעמים אודם בצבע כחול- בעזרת ספוגית [לפּנים, כן?] שאת יכולה להעזר בה. וכמות גדולה יותר, כמו שהצעתי בהתחלה- בבתי ספר לאיפור שם לרוב גם מלמדים איפור אומנותי (קולנוע, במה, טלויזיה) שם יש בכמות גדולה יותר בכל צבעי הקשת ומסביב לה. תהני!
 
למעלה