שאלה לעניין תוספי מזון...

שאלה לעניין תוספי מזון...

התחלתי להתאמן למרתון תל אביב כשנכון להיום אני עומד על קילומטרז' שבועי של 70-60 ק"מ. איזה תוספי מזון מומלצים (אם בכלל) על מנת למנוע מהגוף קריסה ככול שהזמן יחלוף ומועד המרתון יתקרב... (מולטי ויטמינים, מגנזיום...)
 
המלצות לקראת מרתון תל אביב

ברכות על ההרשמה למרתון תל אביב. בישראל קיימים מבחר של ג'לים ומשקאות איזוטוניים שמטרתם לסייע לרץ למרחקים ארוכים. מומלץ בעיקר לצרוך ג'לים עתירי קלוריות שנספגים במהרה בגוף בכדי לתת מענה על חוסר האנרגיה בעיקר בשליש האחרון של המרתון. לאורך מסלול מרתון תל אביב יוגשו לרצים ג'לים של חב' Challenge. תחנות אלו יהיו מסומנות במפה האינטראקטיבית של המרתון שתעדכן בקרוב. במפה האינטראקטיבית ניתן לצפות בתחנות המים: היכן ממקומות ומה יוגש בכל תחנה כולל משקאות איזוטוניים. מעבר לכך, חשוב לקרוא על תזונה לקראת מרתון, שכן יש לתזונה במהלך האימונים ובטרם המרתון, חשיבות מכרעת בנוגע לביצועים שלך במרתון. ממולץ להקשיב לרן שילון בשני פודקאסטים הללו בקשר למרתון, שאחד מהם דן בנושא התזונה במרתון.
 

liorsion

New member
כמה פוסטים בנושא

במרחקים היו כמה כתבות על תזונה לריצות ארוכות. אני בזמנו כתבתי את הסיכום האישי שלי מנסיון לתוספי תזונה לרצים ועוד כמה נקודות על אלקטרוליטים. אם אין לך כוח לקרא, בגדול בשבילי מגנזיום עבד יפה מאוד. בהצלחה!
 
למעלה