שאלה לעמיתושש או לכל התמצא בשוקולד
עמיתושש, ראיתי שהתעניינת והתנסית בשוקולד על מקל (סוכריות שוקולד) בזמנו הראית תבניות וחוברת... תוכלי להסביר את התהליך? חברים קנו לי תבניות ולא ברור לי איך צובעים? האם ניתן להשתמש בצבעים של וילטון? האם מורחים שכבה ראשונה שוקלוד לבן צבוע ואז ממלאים בשוקולד מומס? תודה, מיכל
עמיתושש, ראיתי שהתעניינת והתנסית בשוקולד על מקל (סוכריות שוקולד) בזמנו הראית תבניות וחוברת... תוכלי להסביר את התהליך? חברים קנו לי תבניות ולא ברור לי איך צובעים? האם ניתן להשתמש בצבעים של וילטון? האם מורחים שכבה ראשונה שוקלוד לבן צבוע ואז ממלאים בשוקולד מומס? תודה, מיכל