שאלה לסטודנטים לחשבונאות מישהו לקח את הקורס דוחות מאוחדים של משה פרץ? כמה הוא נורא? שווה לדחות את הקורס הזה כדי לנסות לקבל את חורי בסמסטר הבא? ובכלל אם יש למישהו סיכום טוב של הקורס הזה - אני אשמח! תודה