שאלה לנשים שכאן...

באלאGUN

New member
מה רע בלתקוע וזהו..?../images/Emo88.gif

פתאום כל אחד מחפש לי מערכת יחסים....איפפפ
 
../images/Emo31.gif אני חושב ששניכם התבלבלתם קצת

הבעיה שלה לא איתו, אלא עם הקטע של "ללכת למלון/צימר".....זה מה שנותן לה את התחושה ה"זולה". היא לא הראשונה ולא האחרונה שחשה כך, אבל התחושה עבור לה... זה עובר לכולן...אחרי הפעם הראשונה
 
אבל אבל

שאלתי אם היא היתה עושה סקס לא במלון היא היתה מרגישה טוב יותר ? הפציינטים פשוט לא עונים
במדיה הזאת נותנים אינפורמציה חלקית בלבד אנחנו גם לא יודעים אם הם עשו כבר סקס ומה היתה הרגשתה ? אני עושה את המקסימום בתנאים האלה
 
אבל J,

בדיוק בגלל זה אנחנו צריכים לפתח את אמנות הניחוש, ההערכה וההנחה אז נכון שאמרו פעם ש"ההנחה היא האמא של פאשלה" (באנגלית זה נשמע יותר טוב...וזו גם אחלה תובנה, למרות שהיא באה מסרט של סטיבן סיגל.) אבל כשאין ברירה, אין ברירה.
 
אז זה לא שהתבלבלנו

כולנו צודקים אנחנו פשוט יוצאים מהנחות יסוד שונות שלא הוכחו כשגויות
 

יסמיןTO

New member
שיפור תנאים ../images/Emo13.gif ועוד סיבה להרגשה הזולה...

סליחה שלקח זמן לענות.. קצת קשה עם ההפרש שעות וכל זה.. התשובה היא לא- עדיין לא עשינו סקס אבל אנחנו מתים לעשות את זה. נראה לי שהסיבה שבגללה אני מרגישה זולה זה כי הוא רווק- עדיין גר עם ההורים אבל יש לו כניסה נפרדת ליחידה שלו . אז אני שואלת את עצמי- למה לקחת אותי למלון אם הוא יכול לקחת אותי אליו הביתה?
 

sumerfield

New member
בחור....

זה כמו להגיד שאת תחושת השובע נותנת לך המסעדה ולא האוכל.... היא פשוט טעתה (בת 23 לפי הכרטיס, ולכן זה מובן ונסלח...) - תחושת ה"זולה" לעולם לא נובעת מהמקום בו אתה מקיים סקס אלא מאיכות הקשר... תאמין לי שאפשר לקנות וילה במיליוני אירו, להזדיין שם ועדיין היא תרגיש זולה (ואם אתה לא מאמין, לך תשאל כמה עשרות נשים שיוצאות מקיסריה\כ.שמריהו וסביון ממש ברגעים אילו)... אם יש הדדיות, אהבה וקשר, גם אם תזדיינו בבוטקה של מוכר בורקס ברחוב העצמאות בחיפה (ככה ממש בפתח של הנמל) , זה לא ירגיש זול.
 
ילדון....../images/Emo8.gif

אל תתנשא, זה שהיא צעירה לא אומר שהיא לא מבינה מה מביך אותה. ועדיין, החלק של ללכת ל - DAY USE בהחלט יכול להביך בחורה (גם גבר) בפעם הראשונה, מבלי שייכות לאיכות הקשר. אגב, להזדיין בבוטקה של הבורקס, זה קיק, לא קשור לעניין. יותר שייך לפוסט: "איפה המקום הכי קינקי שעשית סקס..."
 

sumerfield

New member
עזוב.. ../images/Emo6.gif

זו סתם היתה דוגמה... הייתי במקומות באמת אקסטרימיסטים... נדמה לי שהשיא היה במיטה עם פולניה שסימנה אותי כמטרה לנישואין
 

סטארB

New member
רגע אני חייבת לדעת!!

הפולניות באמת עד כדי כך גרועות במיטה??
שואלת מרוקאית...
 

sumerfield

New member
לא...

רק כשהן מתחתנות איתך... כשהן נשואות לאחר הן דווקא אחלה.
 

תכףאשוב

New member
פולניות זה לא מוצא עדתי.

זה אופי. אני מכיר פולניה אחת ממוצא תוניסאי ... אפילו פרחים לא מוכנה לקבל.
 
למעלה