שאלה לנשים שכאן...

יסמיןTO

New member
שאלה לנשים שכאן...../images/Emo68.gif

אני והמאהב החלטנו לעבור לשלב הבא. הוא הציע שנשכיר חדר במלון ללילה שבו נוכל להיות ביחד. שאלה... האם זה גורם לכן להרגיש קצת זולה? איך מסלקים את ההרגשה הזאת?
 
להרגיש זולה

זה רק בראש שלך. אף אחד עוד לא עזב אותי בגלל שניכנסתי איתו למיטה בפגישה הראשונה... ואצלכם, נראה שחיכה בסבלנות. אז מה הבעיה? ואם הוא מאהב, אז מה אתם בדיוק עושים? מדברים? (השאלה לא נשאלת בציניות).
 
להרגיש זולה

זה רק בראש שלך. אף אחד עוד לא עזב אותי בגלל שניכנסתי איתו למיטה בפגישה הראשונה... ואצלכם, נראה שחיכה בסבלנות. אז מה הבעיה? ואם הוא המאהב שלך, אז מה אתם בדיוק עושים? מדברים? (השאלה לא נשאלת בציניות).
 

יסמיןTO

New member
הוא מאהב כן אבל עד עכשיו עשינו דברים אחרים

כמו הלכנו לסרט ובתי קפה וכאלה... בנתיים רק התמזמזנו במכונית שלו ושלי- ומשום מה זה הרגיש נפלא ולא הרגשתי זולה אפילו לרגע.
 
חוזרת שוב

אם את מרגישה זולה, זה רק בראש שלך. לא ברור לי למה את מרגישה ככה. משום מה נראה לי שזה לא הוא זו את. תבדקי עם עצמך מאיזה מקום התחושה הזו מגיעה. להיות זולה = קורבן = ניצול = חוסר בטחון?
 

dedikilcool

New member
שותים אקונומיקה

זה מנקה את התחושה... עם זאת זה משאיר תחושה של ריק בפנים.
 
פשוט לא הולכים ../images/Emo88.gif

אם את מרגישה זולה אל תלכי הרעיון הוא שזה אמור לשפר את הרגשתך אם את מתחילה עם תחושה כזאת זאת התחלה ברגל שמאל... נשאלת גם שאלה נוספת, אם הייתם עושים סקס לא במלון היית מרגישה יותר טוב ? יודע שפנית לנשים בשאלה פשוט לא התאפקתי להגיב
 

sumerfield

New member
../images/Emo45.gif צודק...

ואמשיך את קו המחשבה הנכון שלך... יקירתי, אם את מרגישה זולה זה לא בגללך.. זה בגללו... כנראה מצאת לך מאהב שכל מה שהוא משדר לך (בתת מודע, בהתנהגות הגוף שלו ובטון הדיבור), זה שהוא רוצה לתקוע אותך וזהו.. הוא לא חבר אמיתי, ומחפש כנראה ריגוש זול... (האם יש מצב שאת צעירה ממנו משמעותית ???) לדעתי את צריכה לעצור את זה כאן ועכשיו, ולחפש אחד אחר (רצוי כאן, בפורום)... אחד שייתן לך הרגשה אמיתית של אהבה... איך אומרים בצבא " אם יש ספק.. אז אין ספק !!! " ותחושות הבטן שלך לעולם אינן שוגות.
 

נאיה

New member
צודקים ../images/Emo88.gif../images/Emo88.gif

"את צריכה לעצור.." :)) סתם. אני מסכימה עם שניכם
 

סטארB

New member
נראה לי שקצת נסחפת

עם התיאוריה. למה אתה חושב שהוא רוצה רק לזיין אותה? הוא המאהב שלה ורוצה מקום נוח בשבילם. זה הכל. ואהבתי את "הרצוי כאן, בפורום"... טוב שלא כתבת מתחיל באות S....
 

sumerfield

New member
לי דווקא לא....

ראי את מה שכתבתי לרגו"ס למטה... ודוקא התכוונתי לחתול. אני לא יוצא עם נשים נשואות ובטח לא עם צעירות.
 
למעלה