אני....
משועממת קשות לכן אני מוסיפה גם הודעת ``אני`` שכזו: אני מאוד לא קשורה לז`אנר המד``ב וכמעט ומעולם לא קראתי מד``ב (אנימורפס נחשב?), ובמיוחד עם כל כך הרבה ביקורות על הארי פוטר, והעובדה שהוא מכר מיליונים, ועוד שמעתי שמדובר על קוסם... בקיצור, התרחקתי מזה. חברה טובה שלי קראה את הספרים וחיבבה אותם, והמליצה לי. רציתי לקנות אותם, אבל אימי ``עודדה`` אותי בשבוע הספר הקודם שזה סתם שטויות לילדים קטנים, ונשארתי בלי הארי ובלי פוטר. בסופו של דבר נאלצתי לחכות בתור של ארבעה חודשים (!!!) בסיפרייה העירונית, אבל מה - זה היה סופר שווה. קראתי, התאהבתי, והחל מכל ספר רק הלכתי והתמכרתי. השיא היה כשהגעתי לצ`טריוויה, כשחשבתי שאני מכורה. גיליתי שטעיתי, והתחלתי לשחק ולשחק ולשחק בצ`טריוויה, עד שאם תעירו אותי באמצע הלילה, כמו כל קוסמת מקצועית אוכל לדקלם לכם את 12 השימושים לדם דרקון, את פרטיו של כל כישוף וכישוף, לצטט כל קטע בכל אחד מהספרים, ולטבל כל משפט באיזושהי אימרה מתוקה מהארי פוטר. בוא נאמר שאצלי בכיתה רק שלושה ילדים קראו את הספרים (רק אחת מהם הבינה בכלל מה הולך..), ובכלל לא התלהבו, אז ההתמכרות שלי הייתה מאוד לא מקובלת וצחקו עלי שאני קוראת את זה... באחת השיחות מישהו הציע ``לבחון`` אותי ולתת לי לצטט קטעים מהספרים בנקודות שהם בוחרים... הם נראו כאילו הרמיוני הטילה עליהם פטריפיקוס טוטאלוס..... בסופו של דבר עוד ילד בכיתה קרא את הסידרה (עכשיו הוא בשלישי), והוא דווקא התלהב, למרות שהוא לא מבין איך ולמה אני מכירה כל לחש שיקוי שם פרט קטן ועוד....

בילבלתי לכם במוח? דההההה

זה חלק ממהות הפורום הזה, לא?

אה כן, עם הישנונים שכבר נרדמו ויפספסו את כל הודעות הלילה הסליחה שהוספתי עוד הודעה אדיוטית למאגר

|S| פופי |S|