שאלה למנהלי הפורום!!
היות ואני לא מבינה כלום במחשבים רציתי לשאול אותכם 2 שאלות: בפורומים של תפוז רואים מי און ליין ומי אוף ליין באיי סי קיו??אני כבר המון זמן מסתובבת בפורומים של תפוז ואף פעם לא שמתי לב.. באיי או אל למשל כן יש אפשרות לראות מה מצב הכותב.. שאלה שניה- הרגע הורדתי לעצמי איי סי קיו אבל בפורומים אני כבר רשומה מזמן-יש אפשרות לעדכן פרטים? להוסיף מספר איי סי קיו?? מישהו יראה את זה בכלל? סליחה על הבורות!!!!!!!!! אודליה
היות ואני לא מבינה כלום במחשבים רציתי לשאול אותכם 2 שאלות: בפורומים של תפוז רואים מי און ליין ומי אוף ליין באיי סי קיו??אני כבר המון זמן מסתובבת בפורומים של תפוז ואף פעם לא שמתי לב.. באיי או אל למשל כן יש אפשרות לראות מה מצב הכותב.. שאלה שניה- הרגע הורדתי לעצמי איי סי קיו אבל בפורומים אני כבר רשומה מזמן-יש אפשרות לעדכן פרטים? להוסיף מספר איי סי קיו?? מישהו יראה את זה בכלל? סליחה על הבורות!!!!!!!!! אודליה