שאלה למכובדי הפורום, תקלה באופנוע

שאלה למכובדי הפורום, תקלה באופנוע

שלומות לפני יומיים האופנוע התחיל לגמגם במהלך הנסיעה, ההרגשה היא כי הוא לא מגיע לטורים הגבוהים, אלה רק לאחר זמן מה במהלך הנסיעה. כמו כן יוצא עשן לבן מהאגזוז ויש ריח של דלק. האופנוע הוא ER5 2001 אשר עבר טיפול גדול לפני חודש וטופל במהלך השנים כראוי ובזמן (ולראייה לא עשה בעיות כלל וכלל). לפני שאני מכניס אותו למוסך (ומקבל צינור) רציתי לשאול את עצתכם/השערתכם מה לדעתכם הבעיה? (ניחוש אופטימי שלי הוא כי תדלקתי בטעות בתחנה עם דלק מהול או ניקוי קרבורטורים, אבל האם יכול להיות משהו אחר?)
 
למעלה